کد خبر : 171046
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

کشف محموله تلفن همراه ۳۸ میلیاردی قاچاق در بانه

کشف محموله تلفن همراه ۳۸ میلیاردی قاچاق در بانه

به گزارش قائم آنلاین، سردار کیومرث شیخی در گفت‌وگو ، با اشاره به کشف محموله‌ای قاچاق در مرزهای استان کردستان اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، هنگ مرزی بانه حین پایش و رصد نوار مرزی به چند متجاوز حامل بار قاچاق که قصد ورود به خاک کشور را داشتند، مواجه شدند. وی

به گزارش قائم آنلاین، سردار کیومرث شیخی در گفت‌وگو ، با اشاره به کشف محموله‌ای قاچاق در مرزهای استان کردستان اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، هنگ مرزی بانه حین پایش و رصد نوار مرزی به چند متجاوز حامل بار قاچاق که قصد ورود به خاک کشور را داشتند، مواجه شدند.

وی افزود: ماموران پس از برخورد با قاچاقچیان عرصه را بر آن ها تنگ کرده و موفق به کشف ۶۲۷ دستگاه تلفن همراه هوشمند و ١۶۶ دستگاه اپل واچ از آن ها شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده حدود ۳۸ میلیارد ریال برآورد شده در پایان یادآور شد: قاچاق کالا لطمه جبران ناپذیری بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه وارد کرده و مرزبانان برای مقابله با این پدیده به طور شبانه روزی در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی از مرزها حراست می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − ده =