کد خبر : 170988
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
-

خیرین توسعه کردستان را تسریع می‌بخشد

خیرین توسعه کردستان را تسریع می‌بخشد

به گزارش قائم آنلاین، حسین خوش‌اقبال شامگاه یکشنبه در سومین همایش فعالیت موسسات خیریه‌ سنندج که در سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: حضور باشکوه خیرین در همه عرصه‌ها، توسعه‌ کردستان را تسریع می‌بخشد. وی افزود: امید است خداوند به ما توفیقی عطا کند با ایجاد همگرایی و همدلی میان اقشار جامعه استان کردستان

به گزارش قائم آنلاین، حسین خوش‌اقبال شامگاه یکشنبه در سومین همایش فعالیت موسسات خیریه‌ سنندج که در سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: حضور باشکوه خیرین در همه عرصه‌ها، توسعه‌ کردستان را تسریع می‌بخشد.

وی افزود: امید است خداوند به ما توفیقی عطا کند با ایجاد همگرایی و همدلی میان اقشار جامعه استان کردستان را بیشتر از گذشته به کشور و دنیا معرفی کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اقدامات مثبت و خدمات رسانی برجسته خیرین گفت: اقدامات خداپسندانه موسسات خیریه  و تشکل‌های مردمی که با تلاش و اعتبار خود در کنار دستگاه‌های دولتی در راستای کمک کردن به قشر محروم با توجه به  شرایط وخیم اقتصادی کشور فعالیت دارند، ستودنی است.

خوش‌اقبال با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران شایسته تقدیر و خدمت هستند، ابراز امیدواری کرد، همه ما بتوانیم قدردان این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم استان کردستان مردمی فرهنگی و شریف هستند، خاطرنشان کرد: با نگاهی به گذشته درمی‌یابیم که مردم این استان در همه عرصه‌ها پابه پای نظام و همگام با آرمان‌های انقلاب حضور مستمر داشته‌اند و امروزه با تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های مردمی و غیر دولتی به یاری ملت و دولت شتافته‌اند، می‌طلبد که بیشتر انها را  همراهی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + سیزده =