کد خبر : 171018
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
-

انتصاب دبیر کمیته ارزشیابی نویسندگان و شاعران

انتصاب دبیر کمیته ارزشیابی نویسندگان و شاعران

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی با صدور حکمی مهدی سرایی را به عنوان «دبیر کمیته تخصصی ارزشیابی نویسندگان و شاعران» منصوب کرد. در متن این حکم آمده است: «احتراما نظر به معرفی دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور و

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی با صدور حکمی مهدی سرایی را به عنوان «دبیر کمیته تخصصی ارزشیابی نویسندگان و شاعران» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«احتراما نظر به معرفی دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور و با توجه به تجربیات ارزشمند و سال‌ها حضور جنابعالی در معاونت امور فرهنگی و ارتباط مستمر و موثر با نویسندگان و شاعران به موجب این حکم به عنوان «دبیر کمیته تخصصی ارزشیابی نویسندگان و شاعران» منصوب می‌شوید.

انتظار این است که با برگزاری منظم جلسات کمیته و بهره‌مندی از نظرات کارشناسان نسبت به دقت بیشتر و تسریع در این حوزه اقدام شود.

امیدوارم با استعانت از پروردگار متعال موفق باشید.»

کمیته تخصصی ارزشیابی نویسندگان و شاعران یکی از چهار کمیته تخصصی زیرمجموعه شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور است. چندی پیش سیدعباس صالحی – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی – در حکمی سیدمحمد طباطبایی را به عنوان دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور منصوب کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 4 =