کد خبر : 170851
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
-

‌احداث ۱۶۵۰ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در اسلامشهر

‌احداث ۱۶۵۰ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در اسلامشهر

به گزارش قائم آنلاین، مسعود مرسلپور در جلسه شورای مسکن شهرستان با اعلام خبر فوق اظهار کرد: زمین مورد نیاز جهت اجرای طرح مسکن اجتماعی را اداره راه و شهرسازی تامین خواهد کرد و بنیاد مسکن استان تهران نیز هزینه احداث این واحدها را پرداخت می کند. وی با بیان اینکه بنیاد مسکن استان تهران

به گزارش قائم آنلاین، مسعود مرسلپور در جلسه شورای مسکن شهرستان با اعلام خبر فوق اظهار کرد: زمین مورد نیاز جهت اجرای طرح مسکن اجتماعی را اداره راه و شهرسازی تامین خواهد کرد و بنیاد مسکن استان تهران نیز هزینه احداث این واحدها را پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن استان تهران برای شهر اسلامشهر ۱۰۲۰ واحد، برای چهاردانگه ۷۰ واحد و برای احمدآباد مستوفی نیز ۳۰ واحد سهمیه اعلام کرده است، گفت: پیشنهاد مجموعه شهرستان برای اسلامشهر ۱۵۰۰واحد، برای چهاردانگه ۱۰۰ واحد و برای احمدآباد مستوفی نیز ۵۰ واحد مسکونی است و جهت تحقق سهمیه جدید تلاش خواهیم کرد.

رئیس شورای مسکن شهرستان افزود: در راستای پیشگیری از هرگونه نابسامانی در حوزه عرضه و تقاضای مسکن در اسلامشهر مدیریت واحد شهرسازی مکلف است در صورت اعلام آمادگی از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از پیمانکاران و سازندگان مسکن، شهرداری ها و … قبل از پذیریش قطعی هرگونه طرحی در این خصوص مراتب را به فرمانداری به منظور بررسی و تصویب در شورای مسکن اعلام کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − دوازده =