کد خبر : 170648
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۴۰
-

۸۰۵ نفر تحت برنامه‌های حمایتی دوره‌های آموزشی دارالقرآن کریم قرار می‌گیرند

۸۰۵ نفر تحت برنامه‌های حمایتی دوره‌های آموزشی دارالقرآن کریم قرار می‌گیرند

به گزارش قائم آنلاین، ناصر علیپور در گفت‌وگو ، در سنندج اظهار کرد: در راستای انجام فعالیت‌های قرآنی ایام تابستان، حمایت از برگزاری آموزش‌های عمومی قرآن کریم در استان انجام می‌گیرد. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۸ موسسه قرآنی در استان فعالیت دارد و برنامه‌های قرآنی را در ایام تابستان آغاز کرده‌اند،

به گزارش قائم آنلاین، ناصر علیپور در گفت‌وگو ، در سنندج اظهار کرد: در راستای انجام فعالیت‌های قرآنی ایام تابستان، حمایت از برگزاری آموزش‌های عمومی قرآن کریم در استان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۸ موسسه قرآنی در استان فعالیت دارد و برنامه‌های قرآنی را در ایام تابستان آغاز کرده‌اند، بیان کرد: حمایت از برگزاری آموزش‌های عمومی قرآن کریم از طریق موسسات قرآنی انجام می‌شود و ۲۲۵ نفر تحت پوشش این حمایت‌ها قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های عمومی موسسات و خانه‌های قرآنی شامل روخوانی، روانخوانی، تجوید و مفاهیم است که در این دوره‌ها تعداد قرآن‌آموزان هر کلاس ۱۵ نفر خواهد بود.

مسوول اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان ۳۱۵ نفر نیز در سطح استان تحت حمایت آموزش‌های قرآن کریم که در خانه‌های قرآن شهری و روستایی برگزار می‌شود، قرار می‌گیرند.

علیپور حمایت از تربیت حفاظ قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های دارالقرآن کریم استان در سال ۹۸ دانست و گفت: این طرح نیز از ابتدای تابستان آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در طرح حمایت از تربیت حفاظ، سه جزء پایانی قرآن کریم مدنظر خواهد بود، یادآور شد: ۲۶۵ نفر نیز زی پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

وی طریقه واگذاری دوره تربیت حافظ قرآن کریم به موسسات و خانه‌های قرآنی را به صورت نفر بیان کرد و افزود: در پایان دوره تمامی قرآن‌آموزان در آزمون شفاهی که با حضور ممتحن اعزامی سازمان دارالقرآن کریم برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + هفت =