کد خبر : 170656
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
-

کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کنگان

کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کنگان

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ رهام رضایی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی با همکاری یگان‌های انتظامی کنگان با انجام اقدامات اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به سه دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آنها را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند. فرمانده انتظامی کنگان گفت: ماموران در بازرسی ازخودروهای مذکور ۴۲

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ رهام رضایی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی با همکاری یگان‌های انتظامی کنگان با انجام اقدامات اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به سه دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آنها را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کنگان گفت: ماموران در بازرسی ازخودروهای مذکور ۴۲ حلقه لاستیک کامیون و ۴۲  دستگاه فیلتر تصفیه آب کشف کردند.

رضایی با بیان اینکه در راین رابطه سه متهم دستگیر شده است، عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله‌های قاچاق را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی کنگان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه جدی با اخلالگران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + هفده =