کد خبر : 170876
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
-

سفیر کشورمان در تاجیکستان با وزیر انرژی و ذخایر آب این کشور دیدار کرد

سفیر کشورمان در تاجیکستان با وزیر انرژی و ذخایر آب این کشور دیدار کرد

به گزارش قائم آنلاین، محمد تقی صابری با اشاره به دیدارهای اخیر میان مقامات عالی دو کشور، بر ضرورت گسترش همکاری‌های همه جانبه ایران و تاجیکستان به‌ ویژه در حوزه همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی تأکید و آمادگی کشورمان را جهت تقویت مناسبات با کشور هم دین،  هم فرهنگ، و هم زبان تاجیکستان اعلام کرد. عثمان

به گزارش قائم آنلاین، محمد تقی صابری با اشاره به دیدارهای اخیر میان مقامات عالی دو کشور، بر ضرورت گسترش همکاری‌های همه جانبه ایران و تاجیکستان به‌ ویژه در حوزه همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی تأکید و آمادگی کشورمان را جهت تقویت مناسبات با کشور هم دین،  هم فرهنگ، و هم زبان تاجیکستان اعلام کرد.

عثمان زاده در این دیدار با اشاره به شروع فعالیت سفرای جدید دو کشور، از روند پیشبرد روابط در طی ماه‌های اخیر، ابراز رضایت کرد و اظهار داشت که مناسبات فی‌مابین از جمله در حوزه پیشبرد اهداف و برنامه‌های کمیسیون مشترک بیش از پیش تقویت شود.

وزیر انرژی و رئیس طرف تاجیکی کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و تاجیکستان در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت شرکت های ایرانی فعال در تاجیکستان، به‌ویژه در پروژه نیروگاه بزرگ راغون، ابراز رضایت و قدردانی و از مشارکت هر چه بیشتر شرکت های ایرانی در ارائه خدمات فنی و مهندسی و حضور در پروژه های عمرانی کشورش استقبال کرد.

همچنین در این ملاقات، طرفین بر ضرورت برگزاری سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فنی، علمی و فرهنگی دو کشور در طی ماه‌های آتی و نیز پیگیری مصوبات کمیسیون های قبلی تأکید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + شش =