کد خبر : 170807
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
-

دوره‌های آموزش‌ تخصصی انتخابات از مشهد آغاز می‌شود

دوره‌های آموزش‌ تخصصی انتخابات از مشهد آغاز می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، سید اسماعیل موسوی با اشاره به اینکه ششمین جلسه ستاد انتخابات کشور با موضوع آموزش فرمانداران درجهت برگزاری انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه تصمیم گرفته شد تا آموزش‌های عمومی و تخصصی برنامه ریزی و اجرایی شود. وی درباره آموزش‌های عمومی در حوزه انتخابات بیان کرد: با بهره گیری

به گزارش قائم آنلاین، سید اسماعیل موسوی با اشاره به اینکه ششمین جلسه ستاد انتخابات کشور با موضوع آموزش فرمانداران درجهت برگزاری انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه تصمیم گرفته شد تا آموزش‌های عمومی و تخصصی برنامه ریزی و اجرایی شود.

وی درباره آموزش‌های عمومی در حوزه انتخابات بیان کرد: با بهره گیری از رسانه ملی، فضای مجازی و سایر دستگاه‌هایی که می‌توانند در این زمینه کمک کنند به منظور تأمین مشارکت حداکثری مردم و همچنین شیوه برگزاری انتخابات الکترونیک آموزش های لازم داده خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات ادامه داد: در آموزش‌های تخصصی نیز استان‌های کشور را به یازده گروه تقسیم کردیم و دوره‌های آموزشی از مشهد آغاز خواهد شد. فرمانداران، استانداران، بخشداران و عوامل اجرایی انتخابات در این همایش ها شرکت کرده و آموزش های لازم را خواهند دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =