کد خبر : 170708
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۱۱
-

دستگیری سارقان زورگیر در قائم‌شهر

دستگیری سارقان زورگیر در قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، حمیدرضا فرهودی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی‌بر تردد خودرو سرقتی در سطح شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند، سارقان خودرو را شناسایی

به گزارش قائم آنلاین، حمیدرضا فرهودی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی‌بر تردد خودرو سرقتی در سطح شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند، سارقان خودرو را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر، خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات پلیسی با بررسی سوابق متهمان دریافتند که این افراد از اشرار و سابقه‌داران تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی به اتهام درگیری و شرارت با سلاح شکاری در سطح استان هستند.

این مسوول در ادامه تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات متهمان که معتاد به موادمخدر صنعتی هستند، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضايی شدند.

 

فرهودی در پایان خطاب به شهروندان قائم‌شهری گفت: برای شناسایی کالای مسروقه خود با ورود به سایت پلیس به نشانی www.polic.ir و با مراجعه در قسمت اموال کشف شده، کالای مسروقه خود را شناسایی كنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =