کد خبر : 170618
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۳۰
-

المان شهدای مفقودالاثر در قزوین ساخته می‌شود

المان شهدای مفقودالاثر در قزوین ساخته می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، حکمت‌اله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: سالروز تاسیس بهزیستی و تامین اجتماعی که هر دو نهاد به اقشار آسیب‌پذیر و زحمتکش جامعه خدمات‌رسانی می‌کند، گرامی می‌داریم. وی با اشاره به توقیف یک نفت‌کش بریتانیایی توسط واحدهای گشت سپاه بیان

به گزارش قائم آنلاین، حکمت‌اله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: سالروز تاسیس بهزیستی و تامین اجتماعی که هر دو نهاد به اقشار آسیب‌پذیر و زحمتکش جامعه خدمات‌رسانی می‌کند، گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به توقیف یک نفت‌کش بریتانیایی توسط واحدهای گشت سپاه بیان کرد: این کار سپاه که طبق قوانین عمل کرده قابل تقدیر است و اکنون این موضوع در حال بررسی بوده و توسط مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به نحوه خدمات‌رسانی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت: مسؤولان این سازمان توانستند با عملکرد مطلوب خود خدمات مناسبی را به شهروندان قزوینی ارائه دهند که از زحمات آنها قدردانی می‌کنیم.

این مسؤول با اشاره به ساخت المان شهدای مفقودالاثر ابراز کرد: اجرای این پروژه در کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان قزوین مطرح شده ولی هنوز طرح آن به صورت قطعی انتخاب و آماده نشده تا اقدامات بعدی صورت گیرد.

داودی به تعویض سنگ مزار شهدا اشاره کرد و گفت: همه ما مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا هستیم و انجام چنین کاری حداقل کاری است که مسؤولان در قبال آنها می‌توانند انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: گلزار شهدا مکان زیارتی برای عاشقان بوده به همین دلیل توجه به ساماندهی این مکان ارزشمند است و باید در دستور کار مسؤولان باشد.

در ادامه جلسه، مهدی عبدالرزاقی بیان کرد: مسؤولان آرامستان‌ها از جمله سازمان‌های شهرداری قزوین بوده که همیشه پاسخگوست و همین موجب رضایتمندی شهروندان قزوینی است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط کار در آرامستان سخت است مدیریت کردن این مجموعه کار ارزشمندی بوده که باید ادامه‌دار باشد.

در ادامه جلسه، سیده منیره قوامی بیان کرد: با توجه به اینکه شهدای مفقودالاثر استان قزوین سنگ مزاری ندارند، ساخت المان این شهدا ضروری است تا آحاد جامعه بیشتر با آنها آشنا شوند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: همچنین مسؤولانی که از خارج استان به قزوین سفر می‌کنند برای ادای احترام به شهیدان در گلزار شهدا حضور می‌یابند که ضرورت ساخت المان یاد شده را دو چندان می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − یک =