کد خبر : 170532
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
-

دو مدال دوومیدانی‌کاران نابینا و کم‌بینا در رقابتهای بین‌المللی لهستان

دو مدال دوومیدانی‌کاران نابینا و کم‌بینا در رقابتهای بین‌المللی لهستان

به گزارش قائم آنلاین، در نخستین روز از رقابتهای بین المللی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان که در لهستان در حال برگزاری است، دوومیدانی کاران نابینا و کم‌بینا در دوی صدمتر و پرتاب وزنه به مدال نقره و برنز دست یافتند. در این مسابقات امیر خسروانی در ماده دو صدمتر در کلاس T۱۲ به مدال نقره

به گزارش قائم آنلاین، در نخستین روز از رقابتهای بین المللی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان که در لهستان در حال برگزاری است، دوومیدانی کاران نابینا و کم‌بینا در دوی صدمتر و پرتاب وزنه به مدال نقره و برنز دست یافتند.

در این مسابقات امیر خسروانی در ماده دو صدمتر در کلاس T۱۲ به مدال نقره دست یافت و علی شمشیری دیگر نماینده ایران در پرتاب وزنه کلاس F۱۲ با ثبت رکورد ۴۳/۱۲ به مدال برنز رسید.

آرش خسروی، امیر خسروانی، سجاد نیک‌پرست، ناصر حسن پور، حسن میهن دوست، سیدحبیب حسینی، علی شمشیری، عذرا مهدوی کیا، الهام مردانی، مهرداد بیابانی و فاتح ناصری پوران دوومیدانی کارانی هستند که با سرپرستی محمدرضا ابراهیم زاده در این تورنمنت حضور دارند و در ماده‌های وزنه، نیزه، دیسک، دوی صدمتر، ۲۰۰متر، ۴۰۰ متر، ۴ در صدمتر امدادی و ۱۵۰۰ متر شرکت خواهند کرد.

این رقابتها تا سوم مرداد در بیدگوشج لهستان ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 3 =