کد خبر : 170451
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
-

جذب ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه بخش خصوصی در بنادر کشور

جذب ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه بخش خصوصی در بنادر کشور

به گزارش قائم آنلاین، راستاد با بیان اینکه بخش عمده‌ای از سرمایه‌گذاری‌ها و اپراتوری‌های بنادر مهم کشور توسط بخش خصوصی انجام می‌شود گفت: سازمان بنادر سعی می‌کند از تمامی ظرفیت‌های بخش خصوصی در جهت توسعه بنادر و سواحل کشور استفاده کند. وی با اشاره به اینکه تا امروز بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری

به گزارش قائم آنلاین، راستاد با بیان اینکه بخش عمده‌ای از سرمایه‌گذاری‌ها و اپراتوری‌های بنادر مهم کشور توسط بخش خصوصی انجام می‌شود گفت: سازمان بنادر سعی می‌کند از تمامی ظرفیت‌های بخش خصوصی در جهت توسعه بنادر و سواحل کشور استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه تا امروز بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در بنادر کشور صورت گرفته است، گفت: مهمترین برنامه‌های سازمان بنادر توسعه پس کرانه‌ها برای فعالیت‌های تولیدی، توسعه‌ای و لجستیکی است.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: سازمان بنادر اراضی پشتیبانی خود از جمله بندر شهید رجایی، بندر امیرآباد، بندر بوشهر و بندر چابهار را برای توسعه فعالیت‌های تولیدی در نظر گرفته است.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر وی تاکید کرد: سیاست‌های تعرفه‌ای برای کشتی‌ها و ورود کالا است و سرمایه‌گذاری‌ها در این بخش توسط اپراتوری‌های بخش خصوصی انجام می‌شود و مدل‌های مالی در این حوزه به گونه‌ای است که سرمایه‌ها به صورت ثابت مانده و برای سرمایه گذاران توجیه اقتصادی داشته باشد.

راستاد درباره توسعه فعالیت‌های گردشگری دریایی تصریح کرد: اسکله‌های شناوری برای فعالیت‌های گردشگری دریایی آماده شده و از سویی در بندر انزلی این اسکله‌ها هم اکنون آماده بهره‌برداری جهت استفاده گردشگران است.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بسته گردشگری برای بندر فریدون کنار از سوی سرمایه‌گذاران آماده شده است و با ورود بخش خصوصی به این حوزه فعالیت‌ها در حوزه گردشگری دریایی تقویت می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + چهارده =