کد خبر : 170467
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
-

برگزاری سیزدهمین دور نشست آستانه در اواسط مردادماه در قزاقستان

برگزاری سیزدهمین دور نشست آستانه در اواسط مردادماه در قزاقستان

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ترکیه، ایران، روسیه، سوریه و نمایندگان گروه های مخالف در این نشست شرکت می‌کنند. نمایندگان سازمان ملل، اردن، لبنان و عراق نیز به صورت ناظر  در این نشست حضور خواهند یافت. آخرین تحولات سوریه به ویژه وضعیت ادلب و شمال‌غرب این کشور مورد بحث و بررسی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ترکیه، ایران، روسیه، سوریه و نمایندگان گروه های مخالف در این نشست شرکت می‌کنند.

نمایندگان سازمان ملل، اردن، لبنان و عراق نیز به صورت ناظر  در این نشست حضور خواهند یافت.

آخرین تحولات سوریه به ویژه وضعیت ادلب و شمال‌غرب این کشور مورد بحث و بررسی کشورهای شرکت‌کننده در این نشست قرار خواهد گرفت.

در روز نخست این نشست دیدارهای دو و سه جانبه درباره وضعیت میدانی بحران سوریه انجام خواهد شد. نشست اصلی نیز دوم آگوست( ۱۱ مردادماه ) برگزار می‌شود.

لبنان و عراق در دوازدهمین دور نشست کشورهای ضامن در اواخر آوریل گذشته به عنوان ناظر انتخاب شدند. آنها در نشست پیشرو برای اولین بار در سلسله نشست‌های آستانه حضور خواهند داشت.

 به گزارش ایسنا، در همین راستا قرار است به زودی نشست سران ایران، روسیه و ترکیه نیز با حضور روحانی، پوتین و اردوغان  با محوریت بررسی آخرین تحولات سوریه  به میزبانی ترکیه برگزار شود .

 ریاست هیات نمایندگی ایران در سیزدهمین نشست آستانه بر عهده «علی اصغر خاجی»، دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی خواهد بود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − چهار =