کد خبر : 170177
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۰۵
-

چوپ حراج رئال روی ستاره‌هایش

چوپ حراج رئال روی ستاره‌هایش

به گزارش قائم آنلاین، رئال با وجود جذب بازیکنان جدید(ازارد، لوکا یوویچ، میلتائو …) چند بازیکن خود را با نظر سرمربی زین‌الدین زیدان در لیست خروجی قرار داده است تا در صورت دریافت پیشنهادی نچندان قابل توجه مادرید را ترک کنند. در همین راستا تئو هرنادز به میلان پیوست و لورینته هم راه اتلتیکو تیم

به گزارش قائم آنلاین، رئال با وجود جذب بازیکنان جدید(ازارد، لوکا یوویچ، میلتائو …) چند بازیکن خود را با نظر سرمربی زین‌الدین زیدان در لیست خروجی قرار داده است تا در صورت دریافت پیشنهادی نچندان قابل توجه مادرید را ترک کنند.

در همین راستا تئو هرنادز به میلان پیوست و لورینته هم راه اتلتیکو تیم همشهری را در پیش گرفت.البته راگیلون هم در جهت همین سیاست راهی سویا شد.

در لیست خروجی رئالی‌ها نام گرت بیل ستاره پر هزینه ولزی دیده می‌شود که همچنان رئیس کنونی باشگاه به دنبال درخواست مناسبی برای خلاصی از وی است. نامی‌های دیگری چون ایسکو، ناچو، ناواس، کابایوس،واسکوئز، خامس و ماریانو دیاز نیز در این لیست حضور دارند.کارتون زیر که توسط سایت یورو اسپور منتشر شده به خوبی نشان می‌دهد فلورنتینو پرس چوپ حراج روی ستاره‌های خود زده است و در صورت دریافت پیشنهادی به راحتی حاضر به انتقال آنها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =