کد خبر : 170239
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
-

مربی تیم ملی زنان: مسئولان هیچ‌ شناختی از بدمینتون ندارند

مربی تیم ملی زنان: مسئولان هیچ‌ شناختی از بدمینتون ندارند

به گزارش قائم آنلاین، سیمین مهدوی در گفت‌وگو ، عنوان کرد: اگر به این ورزش توجه شود، وضعیت این رشته بسیار بهتر از آنچه اکنون شاهد آن هستیم، خواهد شد. تا وقتی در رشته ورزشی پول نباشد پیشرفتی نخواهد داشت، برای پیشرفت این رشته ورزشی نیازمند منابع مالی هستیم. مربی تیم ملی بدمینتون زنان عنوان

به گزارش قائم آنلاین، سیمین مهدوی در گفت‌وگو ، عنوان کرد: اگر به این ورزش توجه شود، وضعیت این رشته بسیار بهتر از آنچه اکنون شاهد آن هستیم، خواهد شد. تا وقتی در رشته ورزشی پول نباشد پیشرفتی نخواهد داشت، برای پیشرفت این رشته ورزشی نیازمند منابع مالی هستیم.

مربی تیم ملی بدمینتون زنان عنوان کرد: هرچند در سطح همگانی پیشرفت بسیاری داشته‌ایم اما متاسفانه در بعد قهرمانی و حرفه‌ای راه درازی در پیش داریم.

وی اظهار کرد: به رغم اینکه در بعد قهرمانی قهرمان غرب آسیا هستیم اما در آسیا با وجود کشورهایی همانند اندونزی، چین و مالزی حرفی برای گفتن نداریم.

مربی تیم ملی بدمینتون زنان گفت: متاسفانه تمرین‌های حرفه‌ای که قهرمانان آسیا انجام می‌دهند برای ورزشکاران ما مقدور نیست، به رغم اینکه بازیکنان سایر کشورهایی که در سطح ملی و حرفه‌ای فعالیت دارند تنها حرفه آن‌ها ورزش کردن است و بابت آن حقوق می‌گیرند اما در این کشور بازیکن بدمینتون باید به فکر درس، کار، درآمد و بسیاری مسائل دیگر باشد و نمی‌تواند تمام وقت در اختیار فدراسیون و مربی باشد.

وی ادامه داد: امکانات مورد نیاز ورزش بدمینتون در شهرستان‌ها بسیار کم است و جوابگوی این ورزشکاران این رشته ورزشی در شهرستان‌ها نیست. تهیه سالن و نبود تجهیزات از مهم‌ترین مشکلات موجود در شهرستان‌هاست وکمتر شهرستانی داریم که سالن اختصاصی ورزش برای بدمینتون داشته باشند.

مهدوی ادامه داد: بودجه‌ای که فدارسیون بدمینتون تصویب می‌کند جوابگوی مسابقات برون مرزی و مسابقات در حد حرفه‌ای نیست. به رغم اینکه بازیکنان باید با توپ پر تمرین کنند ولی موجود نیست و تنها یک روز قبل از رفتن به مسابقات می‌توانند با این نوع توپ تمرین کنند.

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی مسئولان هیچ‌گونه شناختی از ورزش بدمینتون ندارند، از سویی پایین بودن اطاعات و مهارت‌های مربیان در استان‌ها یکی از معضلات جدی ورزش بدمینتون است.

مربی تیم ملی بدمینتون زنان گفت: متاسفانه مربیان هیچ اقدامی برای به‌روز کردن خود نمی‌کنند و تنها به گرفتن کارت مربی‌گری اکتفا می‌کنند. برخلاف آنچه همه فکر می‌کنند بدمینتون در بعد قهرمانی یکی از سخت‌ترین رشته‌های ورزشی دنیاست.

وی گفت: هرچند بودجه فدراسیون بدمینتون را نمی‌توان با فدارسیون‌های کشتی، فوتبال و والیبال مقایسه کرد اما اگر توجه بیشتری به این رشته ورزشی شود موفقیت‌های بسیاری را می‌توان کسب کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =