کد خبر : 170165
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۳۵
-

قیمت مرغ و تخم‌مرغ یکسان‌سازی می‌شود

قیمت مرغ و تخم‌مرغ یکسان‌سازی می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، ناصر فغفوری امروز در گفت‌و‌گو ، در زنجان اظهار کرد: طی روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت مرغ بودیم که این تغییرات محسوس هم بوده است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه طی دو روز آینده در راستای کنترل قیمت قرار است که ستاد تنظیم بازار کشوری

به گزارش قائم آنلاین، ناصر فغفوری امروز در گفت‌و‌گو ، در زنجان اظهار کرد: طی روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت مرغ بودیم که این تغییرات محسوس هم بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه طی دو روز آینده در راستای کنترل قیمت قرار است که ستاد تنظیم بازار کشوری قیمت جدید عرضه مرغ به مصرف کننده را اعلام کند، اضافه کرد: به نظر می‌رسد همین امر التهابی در بازار مرغ ایجاد کرده و موجب افزایش قیمت حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تومانی در این بازه زمانی شده است.

وی درباره زمان اعلام قیمت یکسان مرغ در سطح کشور نیز گفت: در دو روز آینده این قیمت‌ها مشخص می‌شود به طوری که قرار است هم در حوزه مرغ و هم تخم مرغ قیمت‌ها یکسان‌سازی شود.

به گزارش فارس، قیمت مرغ گرم طی روزهای گذشته تا ۱۴ هزار تومان افزایش یافته بود و حتی برخی از فروشندگان قیمت مرغ را به صورت خودسرانه افزایش داده بودند، این افزایش قیمت تا حدی بود که استاندار زنجان در جلسه امروز شورای اداری نسبت به آن هشدار داد و گفت: هیچ کس حق افزایش خودسرانه قیمت مرغ را ندارد و بهتر است این مسخره‌بازی تمام شود.

فتح‌الله حقیقی گفت: بنده نمی‌دانم چطور کسانی به خود جرات افزایش قیمت خودسرانه داده‌اند، اما  از فردا کسی حق افزایش خودسرانه قیمت را ندارد.

وی تصریح کرد: اگر شاهد افزایش قیمت خودسرانه باشم هم با فرد کننده کار و هم مدیر مربوطه برخورد خواهم کرد، چرا که این افزایش قیمت‌ها به دور از انصاف است، آنهم در زمانی که کشور در شرایط حساسی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار − یک =