کد خبر : 170286
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
-

فرماندار: اقتصاد ورامین، بر پایه کشاورزی استوار است

فرماندار: اقتصاد ورامین، بر پایه کشاورزی استوار است

به گزارش قائم آنلاین، حسین کاغذلو در جلسه ستاد مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز که در فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: ساخت و ساز غیر مجاز در مناطق شهری و روستایی پدیده‌ای است که علاوه بر مشکلات ساختاری اجتماعی، در زمینه خدمت رسانی به مردم نیز مشکلات عدیده‌ای به وجود می‌آورد

به گزارش قائم آنلاین، حسین کاغذلو در جلسه ستاد مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز که در فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: ساخت و ساز غیر مجاز در مناطق شهری و روستایی پدیده‌ای است که علاوه بر مشکلات ساختاری اجتماعی، در زمینه خدمت رسانی به مردم نیز مشکلات عدیده‌ای به وجود می‌آورد ، لذا باید قبل از اینکه بنایی به صورت غیرمجاز ساخته شود، با آن مقابله کرد.

وی تصریح کرد: ساخت و ساز غیر مجاز فقط به احداث یک بنا بدون مجوز و پروانه ساخت محدود نمی‌شود بلکه ممکن است یک بنا با وجود داشتن پروانه ساخت، به صورت غیر مجاز و غیر قانونی احداث شود ، لذا لازم است تا پیش از ساخت و ساز و صدور پروانه ساخت، با مشخص شدن ارتفاع ساختمان و بنا، نظارت مستمر از سوی نظام مهندسی و شهرداری انجام شود.

کاغذلو با تأکید بر لزوم مقابله با ساخت و ساز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی گفت: اقتصاد شهرستان ورامین، بر پایه کشاورزی استوار شده و هر ساخت و سازی که زمین کشاورزی را نابود کند، در اصل اقتصاد شهرستان را با چالش شدید مواجه می‌کند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون ده‌ها مورد ساخت و ساز غیر مجاز در مناطق مختلف شهرستان ورامین تخریب و ده‌ها هکتار اراضی کشاورزی آزاد سازی شده است.

وی با تقدیر از همراهی دستگاه قضایی برای صدور مجوز مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی گفت: سودجویان باید بدانند که مجالی برای تغییر کاربری در اراضی کشاورزی ورامین پیدا نمی‌کنند و با جدیت با آنها برخورد می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − دوازده =