کد خبر : 170187
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۳۰
-

تاکید بر تسریع همکاری ادارات مسؤول در بازسازی مناطق سیل‌زده سرخس

تاکید بر تسریع همکاری ادارات مسؤول در بازسازی مناطق سیل‌زده سرخس

به گزارش قائم آنلاین،  بازدید میدانی از وضعیت مناطق سیل‌زده سرخس توسط مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع)، دستگیری دو سارق حرفه‌ای در تربت جام و دستگیری سارق محتویات خودرو با ۸ فقره سرقت می‌خوانید. تاکید بر تسریع همکاری ادارات مسؤول در بازسازی مناطق سیل‌زده سرخس مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا علیه السلام

به گزارش قائم آنلاین،  بازدید میدانی از وضعیت مناطق سیل‌زده سرخس توسط مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع)، دستگیری دو سارق حرفه‌ای در تربت جام و دستگیری سارق محتویات خودرو با ۸ فقره سرقت می‌خوانید.

تاکید بر تسریع همکاری ادارات مسؤول در بازسازی مناطق سیل‌زده سرخس

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا علیه السلام به‌منظور بازدید میدانی از وضعیت مناطق سیل‌زده سرخس  وارد این شهرستان شد.

محمد روحانی در جلسه‌ای که با حضور فرمانده سپاه و بسیج سازندگی ناحیه سرخس، فرماندار و مسؤولان کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن سرخس برگزار شد، بر تسریع در معرفی افراد نیازمند که خانه‌هایشان را در سیل اخیر از دست داده‌اند برای مرمت و بازسازی توسط گروه‌های جهادی استان تاکید کرد.

در این جلسه مقرر شد مسؤولان کمیته امداد و بهزیستی لیست افراد مذبور را در اسرع وقت تکمیل و در اختیار بنیاد مسکن شهرستان قرار دهند تا اعتبارات لازم تامین شود تا گروه‌های جهادی آماده به‌خدمت بتوانند در اسرع وقت عملیات عمرانی مرمت و بازسازی منازل سیل‌زده افراد نیازمند و دارای اولویت را آغاز کنند.

گفتنی است؛ در طرح ملی جهاد همبستگی قرار است ۲۰ هزار خانه در مناطق سیل‌زده کشور توسط گروه‌های جهادی و با همکاری بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته شود که با توجه به افزایش نرخ ساخت مسکن مقرر شده هر مسجد مسئولیت حمایت از ساخت یک منزل را برعهده بگیرد تا بتوان از طریق خیرین و مردم مومن و نمازگزار کمبود منابع ساخت را با مشارکت آن‌ها تأمین و عملیات مرمت و احداث منازل را تا آخرین مرحله تکمیل آن پیگیری و اجرا کرد که از این بین سهم خراسان رضوی مرمت و ساخت یک هزار واحد است که تعداد ۵۵۰ منزل در مناطق سیل‌زده استان گلستان و ۴۵۰ منزل در مناطق سیل‌زده خراسان رضوی اجرا می‌شود.

دستگیری دو سارق حرفه‌ای در تربت جام 

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت‌زنی ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را در نقاط مختلف سطح شهر توقیف کردند.

سرهنگ هوشنگ کیانی افزود: با بررسی‌ها و استعلامات صورت گرفته مشخص شد، ۴ موتورسیکلت مذکور در سال‌های گذشته از مشهد و تربت جام سرقت شده است.

وی ادامه داد: دو متهم در این زمینه دستگیر و در تحقیقات فنی پلیس به سرقت موتورسیکلت‌های مکشوفه اعتراف که پرونده در این زمینه تشکیل و ۲ متهم به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارق محتویات خودرو با ۸ فقره سرقت 

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در یکی از مناطق شهر سبزوار، پیگیری موضوع در دستور کار کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ سیدمحمد هاشمی افزود: تیم‌های دایره تجسس کلانتری ۱۲ سبزوار، در این طرح ضربتی، با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به ردزنی عامل اصلی این سرقت‌های شبانه شد.

وی ادامه داد: متهم در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر و به ۸ فقره سرقت محتویات خودرو شامل ضبط، باند، فلش و وجه نقد از خودروهای پارک شده اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی سبزوار خاطرنشان کرد: تحقیقات تیم دایره تجسس کلانتری ۱۲ سبزوار برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی انجام شده توسط این متهم و مالخران مرتبط با وی، با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =