کد خبر : 170085
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
-

نجات کوهنورد گرفتار در کوه دنا توسط بالگرد هلال احمر+عکس

نجات کوهنورد گرفتار در کوه دنا توسط بالگرد هلال احمر+عکس

به گزارش قائم آنلاین، سید امان الله جهانبین در گفت‌وگو ، افزود: کوهنوردی ۵۰ ساله بنام سید حسن بلادی ساعت ۲۰ سه شنبه شب در قله بیزن ۲ از قلل کوه دنا در شهر سی سخت به علت عوارض ارتفاع زدگی دچار آسیب (اِدِم) مغزی شده بود، گرفتار می شود. وی اظهارکرد: با تماس تلفنی

به گزارش قائم آنلاین، سید امان الله جهانبین در گفت‌وگو ، افزود: کوهنوردی ۵۰ ساله بنام سید حسن بلادی ساعت ۲۰ سه شنبه شب در قله بیزن ۲ از قلل کوه دنا در شهر سی سخت به علت عوارض ارتفاع زدگی دچار آسیب (اِدِم) مغزی شده بود، گرفتار می شود.

وی اظهارکرد: با تماس تلفنی با امداد و نحات جمعیت هلال احمر تقاضای کمک می کنند که بعلت تاریکی هوا و نبود جاده بلافاصله تیم امداد کوهستان شهرستان دنا به تعداد چهار نفر و بصورت پیاده به محل حادثه عزیمت می کنند و ساعت پنج صبح به فرد حادثه دیده می رسند و با اکسیژن تراپی و کمک‌های اولیه فرد را زنده نگه می دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نهایتاً ساعت ۱۰ صبح بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان فارس به یاسوج پرواز می کند و یک تیم کوهستان چهار نفر از یاسوج را همراه خود به محل حادثه انتقال می دهد و بلافاصله کوهنورد مصدوم با بالگرد به یاسوج انتقال داده و تحویل مراکز درمانی می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 12 =