کد خبر : 170141
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
-

لزوم حرکت از رگولاتوری به توانمندسازی

لزوم حرکت از رگولاتوری به توانمندسازی

به گزارش قائم آنلاین، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم نشست «ایران هوشمند» که با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد، با بیان این که دولت‌ها در عرصه اقتصاد دیجیتال باید از رگولاتور به توانمندساز تبدیل شوند، گفت: ما باید در دولت تصدی‌گری را کم کنیم زیرا اکنون در شرایطی هستیم که حتی رگولاتور نیستیم و تصدی‌گری داریم.

به گزارش قائم آنلاین، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم نشست «ایران هوشمند» که با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد، با بیان این که دولت‌ها در عرصه اقتصاد دیجیتال باید از رگولاتور به توانمندساز تبدیل شوند، گفت: ما باید در دولت تصدی‌گری را کم کنیم زیرا اکنون در شرایطی هستیم که حتی رگولاتور نیستیم و تصدی‌گری داریم. پس از آن باید بخش خصوصی را توانمندسازی کنیم تا خودش اقداماتی را انجام دهد.

وی با اشاره به زمان انتخابش برای نقش وزارت ارتباطات، بیان کرد: در آن زمان مهم‌ترین دغدغه رییس‌جمهوری که به من ارجاع داد، اشتغال بود. به همین دلیل هدف ایجاد ۱۰۰ هزار شغل در سال را با من مطرح کرد و ما نیز برای این کار جلسات متعددی داشتیم، مطالعات بین‌المللی کردیم و دریافتیم که اقتصاد دیجیتال که در حال رشد است، عاملی موثر و ارزشمند است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 20 =