کد خبر : 169918
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۱۰
-

دستور استاندار به فرماندار زنجان برای بررسی مشکلات رانندگان اتوبوس

دستور استاندار به فرماندار زنجان برای بررسی مشکلات رانندگان اتوبوس

به گزارش قائم آنلاین، فتح‌الله حقیقی سه‌شنبه شب در شورای ترافیک استان زنجان با اشاره به تجمع رانندگان درون شهری در خصوص اجرای طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی دستور پیگیری این موضوع را به فرماندار صادر کرد و اظهار داشت: انتظار داریم آرامش مردم حفظ شود. استاندار زنجان با بیان اینکه لازمه اجرای هر طرحی توجه

به گزارش قائم آنلاین، فتح‌الله حقیقی سه‌شنبه شب در شورای ترافیک استان زنجان با اشاره به تجمع رانندگان درون شهری در خصوص اجرای طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی دستور پیگیری این موضوع را به فرماندار صادر کرد و اظهار داشت: انتظار داریم آرامش مردم حفظ شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه لازمه اجرای هر طرحی توجه به آرامش مردم در قالب اجرای آن است، تصریح کرد: قبل از اجرای طرح باید همه جوانب بررسی شود و چنانچه در اجرای آن سوء استفاده شده فرماندار موظف است که با این افراد برخورد کند.
وی با تأکید بر رفع مشکلات افرادی که در اجرای طرح جدید اتوبوسرانی دچار مشکل شده‌اند، گفت: باید دقت کنیم که در طرح‌های اجرایی منفعت شهروندان دیده شود.
حقیقی با بیان اینکه اگر در اجرای طرح مصوب ترافیکی، نظر شورای تأمین جلب نشد باید اجرا متوقف شود، اضافه کرد: البته باید با کسانی که در اجرای طرح شیطنت می‌کنند نیز برخورد شود چون اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
استاندار زنجان در ادامه به رعایت بیشتر نکات ایمنی در رانندگی تأکید کرد و گفت: عامل انسانی علت بیش از ۷۰ درصد تصادفات است از همین رو باید یک برنامه کارشناسی شده در این حوزه داشته باشیم که عامل انسانی کاهش پیدا کند.
وی با تأکید بر برخورد با رانندگان متخلف در رانندگی گفت: باید با رانندگانی که لایی کشیده و لات بازی می‌کند برخورد شود چون مخل امنیت اجتماعی است و گاها این خودروها سفیر مرگ می‌شوند.
حقیقی در ادامه به بحث اصلاح تقاطع دانشگاه زنجان و در اولویت قرار دادن آن اشاره کرد و افزود: این تقاطع محل گذرگاه ۱۲ هزار دانشجو است پس باید ایمن‌سازی شود.
استاندار زنجان در ادامه با استقبال از اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو گفت: این طرح در حال اجراست ولی ظاهرا استقبال خوبی از آن نشده است که در این رابطه باید فرهنگ استفاده از دوچرخه را نهادینه و در ابتدا از جوانان برای اجرای آن استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =