کد خبر : 170021
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
-

به طور جدی پای کار ایستاده‌ام/ نباید با خودخواهی‌ نساجی را بازیچه کنیم

به طور جدی پای کار ایستاده‌ام/ نباید با خودخواهی‌ نساجی را بازیچه کنیم

به گزارش قائم آنلاین، کمتر از ۱۵ روز به آغاز رقابت‌های لیگ‌برتر در جام نوزدهم باقیمانده و تیم‌ها درصدد هستند تا با یک ترکیب آرمانی و مناسب پا به میدان بگذارند. در این میان تنها نماینده استان مازندران یعنی تیم ریشه‌دار و محبوب نساجی هم از این قائده مستثنی نیست و با تمام حواشی موجود

به گزارش قائم آنلاین، کمتر از ۱۵ روز به آغاز رقابت‌های لیگ‌برتر در جام نوزدهم باقیمانده و تیم‌ها درصدد هستند تا با یک ترکیب آرمانی و مناسب پا به میدان بگذارند.

در این میان تنها نماینده استان مازندران یعنی تیم ریشه‌دار و محبوب نساجی هم از این قائده مستثنی نیست و با تمام حواشی موجود سعی دارد تا خود را برای آغاز رقابت‌ها مهیا سازد.

طی روزهای گذشته حواشی زیادی برای این باشگاه مردمی رقم خورد و به نظر می‌رسید مالکیت جدید باشگاه از ادامه کار دلسرد شده است.

محمد اژدری مالک باشگاه نساجی در جمع خبرنگاران از حواشی ایجاد شده در هفته‌های اخیر گفت و افزود: این مسائل انرژی زیادی از ما گرفت ولی باعث نشد دست از کار بکشیم و همچنان محکم پای کار ایستاده‌ایم.

وی افزود: در طول ۲۲ روزی که باشگاه را تحویل گرفته‌ام هیچ وقفه‌ای در کار حاصل نشد و سعی کردیم کارها را بدون مشکل به پیش ببریم.

مالک باشگاه نساجی با بیان اینکه مهم‌ترین هدفم از وارد شدن به عرصه فوتبال و مالکیت باشگاه نساجی، شادکردن دل مردم و هواداران نساجی است، اظهار کرد: برای سربلندی و موفقیت نساجی در لیگ نوزدهم همه تلاشم را خواهم کرد.

اژدری قدمت نساجی را ۶۰ ساله برشمرد و گفت: نساجی برای مردم تنها یک تیم نیست بلکه عشق است و نباید با خودخواهی‌ و بغض این تیم را بازیچه کنیم چرا که با این کار احساسات هواداران و مردم خدشه‌دار خواهد شد.

حال باید منتظر بود و دید که آیا اژدری می‌تواند نساجی را به روزهای رؤیایی برگرداند و یا همچنان اسیر حواشی باقی خواهد ماند.

خریدهای تیم نساجی همچنان ادامه دارد و بعد از مجتبی رمضانی و مهرداد کفشگری، نوبت محمد قاضی بازیکن فصل گذشته پیکان است که با امضای قرارداد یکساله به جمع ببرها بپیوندد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 18 =