کد خبر : 169832
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
-

دیگر خودرو ناقص تولید نمی‌کنیم

دیگر خودرو ناقص تولید نمی‌کنیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از گروه خودروسازی سایپا، سیدجواد سلیمانی اظهار کرد: به دلیل مشکلات فعلی، تامین قطعات از منابع داخلی و خارجی دشواری‌های فراوانی داشته و دارد اما در گروه خودروسازی سایپا تلاش کرده‌ایم، بر آنها فائق آمده و تولید خودروهای ناقص را به صفر برسانیم و امیدواریم این روند ادامه یابد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از گروه خودروسازی سایپا، سیدجواد سلیمانی اظهار کرد: به دلیل مشکلات فعلی، تامین قطعات از منابع داخلی و خارجی دشواری‌های فراوانی داشته و دارد اما در گروه خودروسازی سایپا تلاش کرده‌ایم، بر آنها فائق آمده و تولید خودروهای ناقص را به صفر برسانیم و امیدواریم این روند ادامه یابد و برای تامین قطعات مشکل جدیدی پیش نیاید.

‏‎وی به برنامه تکمیل و تحویل ۱۲ هزار خودرو دارای کسری به صورت هفتگی اشاره کرد و گفت: با اجرای این برنامه، تجاری‌سازی و عرضه خودروهای کف کارخانه در هفته‌های آینده صورت خواهد گرفت.

‏‎مدیرعامل گروه خودروسازی‬ سایپا اظهار کرد: در یک سال گذشته و با وجود مشکلات فراوان، زنجیره تامین در زمینه رفع نیازها همکاری‌های لازم را با گروه سایپا داشته است.

‏‎وی افزود: ادامه جریان رونق‌بخشی به تولید در سایپا به روند فعالیت قطعه‌سازان کمک کرده و باعث حفظ اشتغال و جلوگیری از توقف خطوط آن‌ها شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =