کد خبر : 169716
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
-

درهای بوستان‌های جنگلی تا ساعت ۱۲ شب باز است

درهای بوستان‌های جنگلی تا ساعت ۱۲ شب باز است

به گزارش قائم آنلاین، محمد مختاری مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران در گفت‌وگو ، در خصوص این موضوع که گفته می‌شود طی روزهای اخیر به تعدادی از شهروندان در یکی از بوستان‌های شهر تهران گفته شده که ساعت استفاده از پارک به پایان رسیده است و اجازه حضور در پارک را

به گزارش قائم آنلاین، محمد مختاری مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران در گفت‌وگو ، در خصوص این موضوع که گفته می‌شود طی روزهای اخیر به تعدادی از شهروندان در یکی از بوستان‌های شهر تهران گفته شده که ساعت استفاده از پارک به پایان رسیده است و اجازه حضور در پارک را ندارند، گفت: این موضوع صحت ندارد.

مختاری تصریح کرد: ما به تمام بوستان‌های جنگلی و حاشیه شهر تهران بخشنامه فرستاده‌ایم که ساعت حضور در پارک تا ۱۲ شب است و پس از آن نباید هموطنان به واسطه شرایط خاص یک بوستان جنگلی بعضاً ۱۰۰ هکتاری، در آن بمانند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: در خصوص پارک‌های داخل شهر نیز که حصار و حفاظی ندارند هیچ ساعت استفاده‌ای تعریف نشده است و پارک به صورت ۲۴ ساعته به مردم خدمت رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: در پارک مذکور که به اشتباه گفته شده است مردم از پارک بیرون شده‌اند مشکل از قطع برق پارک بوده است.

مختاری ادامه داد: در این پارک به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه برق سراسری بوستان قطع شده و به لحاظ شرایط خاص بوستان از شهروندان خواسته شده است تا بوستان را ترک کنند؛ البته آن هم به معنی بیرون کردن شهروندان نبوده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: این اقدام هم به لحاظ حفظ ایمنی شهروندان با توجه به جنگلی بودن بوستان انجام شده است.

وی ادامه داد: به هر تقدیر ساعت استفاده از بوستان‌های جنگلی از اولین ساعات طلوع خورشید و حتی قبل از آن آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۲ شب ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =