کد خبر : 169623
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
-

پرداخت بدهی‌ها مهم‌تریم چالش دانشگاه علوم پزشکی لرستان

پرداخت بدهی‌ها مهم‌تریم چالش دانشگاه علوم پزشکی لرستان

به گزارش قائم آنلاین، دکتر محمدرضا نیکبخت در جمع خبرنگاران مهم‌ترین چالش دانشگاه علوم پزشکی را پرداخت بدهکاری‌ها عنوان کرد و افزود: این دانشگاه بالغ بر ۳۷۴ میلیارد تومان در بخش تجهیزات، حقوق، کارانه پزشکان و پرستاران، حقوق کارگران شرکت‌های خدماتی و تأسیساتی و آشپزخانه بدهکار است. وی تصریح کرد: بالغ بر ۳۳۱ میلیارد تومان

به گزارش قائم آنلاین، دکتر محمدرضا نیکبخت در جمع خبرنگاران مهم‌ترین چالش دانشگاه علوم پزشکی را پرداخت بدهکاری‌ها عنوان کرد و افزود: این دانشگاه بالغ بر ۳۷۴ میلیارد تومان در بخش تجهیزات، حقوق، کارانه پزشکان و پرستاران، حقوق کارگران شرکت‌های خدماتی و تأسیساتی و آشپزخانه بدهکار است.

وی تصریح کرد: بالغ بر ۳۳۱ میلیارد تومان در بخش پروژه‌های عمرانی بدهکاریم که امیدواریم مسئولین استان راه حلی فوری، اورژانسی و جدی برای حل این معضلات لحاظ کنند.

نیکبخت اضافه کرد: در بخش‌های مختلف رشته‌هایی را نیاز داریم که این مهم را به وزارت بهداشت اعلام کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در شهرستان‌های محروم متخصص جراحی مغز و اعصاب، ارتوپد، چشم، زنان و بی‌هوشی نیاز داریم.

وی ادامه داد: در شهرستان‌ها چهار تخصص اصلی را نداریم، متخصص بیهوشی و زنان کم داریم، اما در مورد جراحی داخلی وضعیت‌مان بهتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: برای حل معضلات بیمارستان‌ها باید به این مراکز سرکشی و مشکلات آنها را بررسی کنیم و جلساتی را با همدلی و همفکری برای حل این معضلات تشکیل می‌دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه در حوزه درمان نظارت‌ها را انجام می‌دهیم، یادآور شد: بر اساس کمیسیون ماده ۱۱، ۳۴ پرونده را بررسی کردیم که در این پرونده‌ها تعطیلی مطب و موسسه درمانی، ارجاع به دادگستری و برخوردهای مختلفی مطابق قانون بررسی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 10 =