کد خبر : 169439
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
-

پایان نمایشگاه عکس «آفتاب کرامت»‌ با هزار بازدیدکننده

پایان نمایشگاه عکس «آفتاب کرامت»‌ با هزار بازدیدکننده

به گزارش قائم آنلاین،  نمایشگاه عکس‌های منتخب دو دوره جشنوار «هشت» که همزمان با آغاز دهه کرامت در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برپا شده بود، شب گذشته (۲۳ تیرماه) به کار خود خاتمه داد. در این نمایشگاه گه افتتاح آن با حضور محمودرضا برازش مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی رئیس شورای هماهنگی

به گزارش قائم آنلاین،  نمایشگاه عکس‌های منتخب دو دوره جشنوار «هشت» که همزمان با آغاز دهه کرامت در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برپا شده بود، شب گذشته (۲۳ تیرماه) به کار خود خاتمه داد.

در این نمایشگاه گه افتتاح آن با حضور محمودرضا برازش مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت همراه بود، بیش از ۵۰ عکاس منتخب جشنواره «هشت» در معرض بازدید مخاطبان و عموم مردم قرار گرفت.

این نمایشگاه در سالن «اندیشه جوان» واقع در صحن مصلای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد و همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ پذیرای زائران و مجاوران آستان بود.

به گفته وجیه‌اله شیرمحمدی دبیر این جشنواره، مشاهدات میدانی و آمارها نشان می‌دهد بیش از هزار نفر طی ۱۰ روز از این نمایشگاه دیدن کردند.

وی افزود: همزمان با این نمایشگاه، منتخبی از عکس‌های «هشت» در دو ایستگاه پرتردد مترو فردوسی و انقلاب هم برپا شد که بازدید چندده هزار نفری به همراه داشت.

نمایشگاه «آفتاب کرامت»‌ به همت شرکت نقش رویای بهشت با مشارکت بنیاد امام رضا و حرم حضرت عبدالعظیم برپا شده بود.

جشنواره عکس‌های موبایلی «هشت» طی دوره‌های قبلی در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ با استقبال هنرمندانی از ۹۰ شهر ایران همراه بود و در مجموع بیش از ۲۰ هزار عکس از ۲۰۳۶ عکاس هنرمند دریافت کرد که در ۲ جلدکتاب گلاسه قطع خشتی منتشر شد. کتاب نخستین دوره ۷۹ قطعه عکس و کتاب دوره دوم ۶۴ قطعه عکس را شامل می‌شود.

فراخوان سومین دوره جشنواره «هشت»‌به زودی از طریق تارنمای https://royayebehesht.ir منتشر می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + یازده =