کد خبر : 169522
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
-

محرومیت‌زدایی از طالقان و اشتهارد در دستور کار دولت قرار گرفت

محرومیت‌زدایی از طالقان و اشتهارد در دستور کار دولت قرار گرفت

به گزارش قائم آنلاین، عزیزاله شهبازی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های مغفول مانده البرز شناسایی و بهره برداری شوند، افزود: بر این اساس توجه به مناطق مستعد ولی محروم شهرستان‌های طالقان و اشتهارد در دستور برنامه‌های استان است. وی ادامه داد: باید زیرساخت‌های لازم در این دو شهرستان ایجاد شود تا بتوان به ویژه در

به گزارش قائم آنلاین، عزیزاله شهبازی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های مغفول مانده البرز شناسایی و بهره برداری شوند، افزود: بر این اساس توجه به مناطق مستعد ولی محروم شهرستان‌های طالقان و اشتهارد در دستور برنامه‌های استان است.

وی ادامه داد: باید زیرساخت‌های لازم در این دو شهرستان ایجاد شود تا بتوان به ویژه در حوزه تقویت صنعت گردشگری طالقان با ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، مسیر رشد و توسعه استان را تسریع کنیم.

شهبازی گفت: مدل توزیع اعتبارات نیز در استان با استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده قانونی با محوریت محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار البرز صورت گرفته است.

استاندار البرز عنوان کرد: امسال شهرستان‌های طالقان، ۶۰ درصد و اشتهارد، ۴۷ درصد افزایش اعتبار نسبت به سال گذشته را تجربه کردند.

وی گفت: این دو شهرستان البرز به صورت پایلوت در محرومیت زدایی مورد توجه ویژه ای در توزیع اعتبارات قرار گرفتند.

شهبازی افزود: متعهدانه و متعصبانه تحقق وعده‌های دولت و نظام را در البرز پیگیری می‌کنیم از این رو امسال با جدیت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان که بالای ۹۰ درصد پیشرفت دارند را تا اتمام و بهره برداری دنبال می‌کنیم.

وی اضافه کرد: این روزها پیگیری برای تسریع در تکمیل پروژه‌های مهم استان که مردم سال‌ها در انتظار تحققشان بودند با موج جدیدی از پیگیری و جلب توجه ملی همراه بوده که تخصیص حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آزادراه‌های تهران-شمال و همت در محدوده البرز از جمله این امور است.

استاندار البرز جذب ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه هشتگرد-طالقان را برای تحقق آرزوی ۲۰ سال مردم این منطقه را اقدامی گره‌گشا دانست و گفت: این امر طی جلب توجه مسئولان ملی به این راه مهم محقق شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − شش =