کد خبر : 169431
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۴۵
-

بلماضی: احساس کردم که به ما ظلم می‌کنند

بلماضی: احساس کردم که به ما ظلم می‌کنند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت عربی کوره، تیم ملی فوتبال الجزایر توانست در نیمه نهایی جام ملت های آفریقا برابر نیجریه با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و به فینال این رقابت بزرگ راه پیدا کند. جمال بلماضی سرمربی الجزایر بعد از بازی گفت: بازی سختی برابر نیجریه داشتیم. در

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت عربی کوره، تیم ملی فوتبال الجزایر توانست در نیمه نهایی جام ملت های آفریقا برابر نیجریه با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و به فینال این رقابت بزرگ راه پیدا کند.

جمال بلماضی سرمربی الجزایر بعد از بازی گفت: بازی سختی برابر نیجریه داشتیم. در نیمه نخست بسیار خوب بودیم و چند فرصت خوب گلزنی داشتیم اما در نیمه دوم عقب کشیدیم و همین باعث شد تا نتجریه فشار زیادی آورد و در نهایت هم گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

او ادامه داد: بعد از آنکه گل تساوی را دریافت کردیم ناامید نشدیم و خوشبختانه به گل پیروزی دست پیدا کردیم.

بلماضی درباره پنالتی که به سود نیجریه گرفته شد گفت: احساس کردم که به ما ظلم می شود و شاید احساس من اشتباه باشد.

سرمربی الجزایر در پایان گفت:من جادوگر نیستم اما برای موفقیت تیم از جان مایه می‌گذارم. بعد از ۲۹ سال به دنبال قهرمانی هستیم و امیدوارم که این شایستگی را داشته باشم تا مردم کشور خود را خوشحال کنیم. بازی فینال بسیار سخت است چرا که برابر تیم خوب سنگال است. امیدوارم که پیروز بازی شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + نه =