کد خبر : 169543
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
-

بازداشت حدود ۲۸۰۰ فلسطینی از آغاز سال جاری میلادی

بازداشت حدود ۲۸۰۰ فلسطینی از آغاز سال جاری میلادی

به گزارش قائم آنلاین، نهادهای حقوقی فلسطینی (هیئت امور اسرا و آزادگان، باشگاه اسیر فلسطین، مرکز حمایت از اسرا و حقوق بشر ضمیر) طی گزارشی اعلام کردند که ۴۴۶ نفر از بازداشت شدگان کودک و ۷۶ نفر هم زن هستند. بر اساس این گزارش، شمار اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تا پایان ماه گذشته

به گزارش قائم آنلاین، نهادهای حقوقی فلسطینی (هیئت امور اسرا و آزادگان، باشگاه اسیر فلسطین، مرکز حمایت از اسرا و حقوق بشر ضمیر) طی گزارشی اعلام کردند که ۴۴۶ نفر از بازداشت شدگان کودک و ۷۶ نفر هم زن هستند.

بر اساس این گزارش، شمار اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تا پایان ماه گذشته به ۵۵۰۰ نفر رسیده که ۴۳ نفر از آنان زن و ۲۲۰ نفر هم کودک هستند. همچنین حدود ۵۰۰ نفر از این افراد هنوز محاکمه نشده و تحت بازداشت موقت هستند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هم‌اکنون حدود ۷ نفر از اسرای فلسطینی در اعتراض به بازداشت موقت در زندان‌های رژیم صهیونیستی و بدرفتاری مسئولان سازمان زندان‌های صهیونیستی دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند.

از آغاز سال جاری تاکنون، ۱۷ اسیر آزاده فلسطینی مجددا به بازداشت نظامیان صهیونیست درآمده و یک اسیر هم به شهادت رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 11 =