کد خبر : 169214
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
-

مصرف روزانه ۱۵۰۰ مترمکعب آب در همدان

مصرف روزانه ۱۵۰۰ مترمکعب آب در همدان

به گزارش قائم آنلاین، منصور ستوده امروز در گفت‌وگو ، در همدان، با بیان اینکه هنوز در دو سد کلان و سرابی سرریز وجود دارد اظهار کرد: سد اکباتان همچنان ورودی دارد اما سرریز آن قطع شده است. وی با بیان اینکه اکنون ورودی و خروجی سد یکی است افزود: ظرفیت سد اکنون کامل است

به گزارش قائم آنلاین، منصور ستوده امروز در گفت‌وگو ، در همدان، با بیان اینکه هنوز در دو سد کلان و سرابی سرریز وجود دارد اظهار کرد: سد اکباتان همچنان ورودی دارد اما سرریز آن قطع شده است.

وی با بیان اینکه اکنون ورودی و خروجی سد یکی است افزود: ظرفیت سد اکنون کامل است و روزانه یک‌هزار و ۲۰۰ متر مکعب برداشت از سد انجام می‌شود که با برداشت از سایر منابع مصرف به یک‌هزار و ۵۰۰ متر مکعب می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه از منابع رودخانه‌ای نیز برای تامین آب استفاده می‌شود بیان کرد: ذخیره سد را برای زمانی نگه می‌داریم که نتوان از رودخانه‌ها استفاده کرد و کاهش بارندگی را شاهد باشیم.

عواقب شنا در سدها برعهده افراد است

وی در خصوص شنا برخی افراد در محدوده سدها اظهار کرد: متاسفانه برخی در محدوده سدها اقدام به شنا می‌کنند، در حالی سدها محدوده شناممنوع هستند و از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها نیز در این زمینه اطلاع‌رسانی شده است.

ستوده با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون شنا در محدوده سدها تلفاتی نداشته است خاطرنشان کرد: عواقب شنا در محدوده سدها برعهده خود افراد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 4 =