کد خبر : 169279
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
-

صحبت‌های سرمربیان والیبال روسیه و لهستان پس از بازی نیمه نهایی

صحبت‌های سرمربیان والیبال روسیه و لهستان پس از بازی نیمه نهایی

به گزارش قائم آنلاین، بامداد امروز (یک‌شنبه) ۲۳ تیر ماه ۱۳۹۸ تیم ملی والیبال روسیه با برتری ۳ بر یک مقابل لهستان توانست به فینال لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ صعود کند. توماس ساملوو سرمربی تیم ملی روسیه و ویتال هینن سرمربی تیم ملی لهستان پس از این بازی در نشست خبری حضور یافته و در مورد

به گزارش قائم آنلاین، بامداد امروز (یک‌شنبه) ۲۳ تیر ماه ۱۳۹۸ تیم ملی والیبال روسیه با برتری ۳ بر یک مقابل لهستان توانست به فینال لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ صعود کند. توماس ساملوو سرمربی تیم ملی روسیه و ویتال هینن سرمربی تیم ملی لهستان پس از این بازی در نشست خبری حضور یافته و در مورد این دیدار صحبت کردند.

توماس ساملوو سرمربی تیم ملی والیبال روسیه در مورد این بازی گفت: من برای همه این تیم خوشحالم، ما بازیکنان زیادی داریم که امروز برای تیم ملی بازی نکردند. اتمسفر و جو حاکم در تیم را دوست دارم. ما یک گروه و تیم جمع و جور برای رفتن به یک فینال بزرگ هستیم که خوشبختانه این اتفاق برای این تیم افتاد. امیدوارم در ادامه نیز از مسابقه‌ها فقط لذت ببریم و خوب بازی کنیم. البته ما می‌توانیم برای بردن همه کار کنیم، اما کمتر از هر چیزی به برنده شدن فکر می‌کنیم. بهتر است تنها بر روی مهارت‌های خود تمرکز کنیم تا پیشرفت کنیم.

او درباره نیاز این تیم برای بازی فردا (فینال) نیز گفت: ما اول از هرچیزی نیاز داریم که آماده شویم. روز گذشته بازی ما چهار ست طول کشید و زمان کافی وجود نداشت که بازیکنانم آماده شوند. از الان تنها به بازی فینال فکر می‌کنم چون این یک فرصت بزرگ برای این جوانان است.

ویتال هینن سرمربی تیم ملی لهستان نیز اظهار کرد: در طول بازی روسیه از ما بهتر بود. ما برای اینکه فرصت خوبی مقابل روسیه داشته باشیم نیاز به اسپک‌های خوب داشتیم که این اتفاق رخ نداد. بازیکنانی که در طول لیگ از آن‌ها استفاده کرده بودیم خوب بازی کردند و من فکر می‌کنم با آن‌ها جنگیدیم.

او ادامه داد: من تیم بسیار جوان و با تجربه‌ای دارم، غیر طبیعی نیست که آن‌ها در بعضی روزها اندکی خوب نباشند، مثل امروز. به هر حال الان روسیه برنده است و تبریک می‌گویم. من می‌توانم با این شکست هم زندگی کنم چون بازی شگفت انگیزی با روسیه داشتیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =