کد خبر : 169246
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
-

رفع مشکلات سیل زدگان با کمک مردم و مسوولان

رفع مشکلات سیل زدگان با کمک مردم و مسوولان

به گزارش قائم آنلاین، سیدموسی خادمی شامگاه شنبه در حاشیه توزیع کالاهای اساسی بین سیل زدگان پلدختر اظهار داشت: مردم پل‌دختر در مواجه با بحران سیل امسال دچار آسیب‌های جدی زیادی شدند که رفع این مشکلات همچنان ادامه دارد. وی افزود: بخش عمده‌ای از مسائل و آسیب‌های سیل زدگان پلدختر با همکاری مردم، مسوولان و

به گزارش قائم آنلاین، سیدموسی خادمی شامگاه شنبه در حاشیه توزیع کالاهای اساسی بین سیل زدگان پلدختر اظهار داشت: مردم پل‌دختر در مواجه با بحران سیل امسال دچار آسیب‌های جدی زیادی شدند که رفع این مشکلات همچنان ادامه دارد.

وی افزود: بخش عمده‌ای از مسائل و آسیب‌های سیل زدگان پلدختر با همکاری مردم، مسوولان و دولت بر طرف شده اما با این وجود هنوز مشکلات زیادی در مناطق سیل‌زده باقی مانده که با همکاری و صبر و بردباری حل خواهد شد.

استاندار لرستان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مجموعه جمعیت هلال‌احمر پلدختر گفت: این جمعیت در جریان وقوع سیل قبل و پس از بحران با واکنش سریع، قدرت و انگیزه کافی به جد وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: هم اکنون در مراحل بعدی جمعیت هلال‌احمر اقدام به تهیه کالاهای اساسی کرده و امروز با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور توزیع این اقلام در پلدختر آغاز شده است.

خادمی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از آنچه تاکنون استانداری در رابطه با رفع مشکلات سیل زدگان دنبال کرده، نتیجه بخش بوده و به طور قطع این پیگیری‌ها ادامه خواهد یافت.

استاندار لرستان از زحمات و تلاش‌های رئیس جمعیت هلال احمر کشور، استان و به ویژه زحمات مجموعه هلال احمر شهرستان پلدختر به خاطر سختی‌هایی که در بحران سیل با وجود نگرانی‌های زیاد در کمک به مردم سیل زده متحمل شدند تقدیر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + یک =