کد خبر : 169190
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۱۰
-

حجاب پیش شرط حضور زنان در جامعه است

حجاب پیش شرط حضور زنان در جامعه است

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام داوودی در همایش خواهران بسیجی و خادمیار رضوی که شامگاه شنبه در مهدیه مزویرآباد مهریز برگزار شد ضمن توصیه به خواهران برای تقویت معنویت در کانون خانواده گفت: زنان لبیب و عاقل، مهارت ارتباط حسنه و صمیمی با خانواده همسر را دارند و همواره در طول زندگی مشترک، همراه

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام داوودی در همایش خواهران بسیجی و خادمیار رضوی که شامگاه شنبه در مهدیه مزویرآباد مهریز برگزار شد ضمن توصیه به خواهران برای تقویت معنویت در کانون خانواده گفت: زنان لبیب و عاقل، مهارت ارتباط حسنه و صمیمی با خانواده همسر را دارند و همواره در طول زندگی مشترک، همراه و همراز همسر خود هستند و در این شرایط اقتصادی سخت، صرفه جو و قانع هستند.

این کارشناس مذهبی افزود: زن عاقل، زیبایی های خود را برای شوهر خود نمایان می کند و بیرون از حریم خصوصی زندگی زناشویی و در جامعه پوشیده ظاهر می شود و علت تاکید دین بر پوشیدن چادر سیاه این است که چادر موجب پوشیدگی کامل زینت زنان و بی توجهی مردان نامحرم به آنان و تامین سلامت معنوی جامعه اسلامی می شود.

وی همچنین راهکارهایی برای تقویت رابطه عاطفی و صمیمی زن و شوهر در محیط خانه ارائه داد و اذعان کرد:حجاب پیش شرط حضور زنان در جامعه است؛ اما در خانه و برای همسر باید خود را آراسته کنند. مدیریت حضور در فضای مجازی و ابراز عشق و علاقه به همسر و فرزند نیز به استحکام خانواده کمک می کند.

داوودی در بخشی دیگر از سخنان خود با توصیف نعمت های بهشتی تصریح کرد: امام خمینی (ره) می فرمایند از حدود ۷۰ سال عمر، اگر ۵۰ سال را به عبادت، بندگی خدا و تقوا اختصاص دهیم ابدیت را به دست می آوریم و قطعاً نعمت ها و امکانات جهان آخرت قابل مقایسه با این جهان نیست.

در پایان این مراسم، مراسم مولودی خوانی به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 3 =