کد خبر : 169212
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
-

جشن میلاد امام رضا(ع) در دیشموک برگزار شد/تصاویر

جشن میلاد امام رضا(ع) در دیشموک برگزار شد/تصاویر

به گزارش قائم آنلاین، دیشموک جشن باشکوه میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت با اجرای برنامه های شاد و متنوع در میدان شهدای شهر دیشموک برگزار گردید. حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک گفت: این جشن با مشارکت شورای اداری مثل اداره برق، شهرداری، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، حوزه مقاومت

به گزارش قائم آنلاین، دیشموک جشن باشکوه میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت با اجرای برنامه های شاد و متنوع در میدان شهدای شهر دیشموک برگزار گردید.

حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک گفت: این جشن با مشارکت شورای اداری مثل اداره برق، شهرداری، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، حوزه مقاومت بسیج و جوانان برگزار که در آن بیش از ۲۵۰۰ پرس غذا ویژه ولادت امام هشتم سرو و بین مردم توزیع شد.

وی افزود: با مشارکت خیر تهرانی حجت الاسلام مهدیان بیش از ۲۵۰۰ پرس غذا و ۱۷ کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا که این کمک ها به ۹ قاری و مربی قرآن و ۸ نفر از شرکت کنندگان جشن به صورت قرعه کشی اهدا شده است.

راوند در همین زمینه گفت: کسانی که توفیق برنده شدن و  زیارت امام رضا(ع) را در این جشن داشتند طی کاروانی مورخه ۱۸ مردادماه از شهر دیشموک عازم مشهدمقدس خواهند شد.

امام جمعه دیشموک گفت: جشن میلاد امام رضا(ع) با برنامه های شاد و متنوع همچون تئاتر، اجرای مولودی و خوانندگی، سخنرانی حجت الاسلام مهدیان و سایر برنامه های شاد و مفرح به همراه پهن شدن سفره غذای نذری برگزار شده است.

گفتنی است جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور آحاد مردم ولایت مدار شهر دیشموک به صورت پرشور و گسترده در میدان شهدا برگزار گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 15 =