کد خبر : 168896
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۵۵
-

مردم با اعمالشان پاسخگوی خدا و خون شهدا باشند

مردم با اعمالشان پاسخگوی خدا و خون شهدا باشند

به گزارش قائم آنلاین، شهید جواد وزین چهارم تیر ۱۳۴۴، در شهرستان بجنورد دیده به جهان گشود، پدرش قدرت الله نام داشت. جواد وزین به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و درنهایت پنجم اسفند ۱۳۶۲، با سمت تخریبچی در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و بیست و

به گزارش قائم آنلاین، شهید جواد وزین چهارم تیر ۱۳۴۴، در شهرستان بجنورد دیده به جهان گشود، پدرش قدرت الله نام داشت.

جواد وزین به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و درنهایت پنجم اسفند ۱۳۶۲، با سمت تخریبچی در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و بیست و دوم دی ۱۳۷۴، پس از تفحص در گلزار شهدا زادگاهش به خاک سپرده شد.

قسمتی از زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهید بسیجی جواد وزین را با یکدیگر می‌خوانیم.

دوست دارم در سر مزارم شیرینی بیاورید و عط‌ر و گلاب پخش‌کنید. مادر جان دلم می‌خواهد چنان استوار باشی که کوه‌ها به لرزه درآیند. چنان با خلوص نیت صحبت کنی که روحم شاد گردد و خداوند از تو و غیره راضی و خشنود شود همان‌طور که هست. پس مادرم و خواهرم پدرم و برادرم صحبت برادر کوچکتان و پسرتان این است که یاد خدا دل‌ها را آرامش می‌دهد یاد خدا را از دلهایتان بیرون میاورید.

پدرم و برادرم به‌عنوان یک بنده گناهکار شمارا به نماز توصیه می‌کنم که نماز را بر پا دارید چون پشتوانه محکمی است برای آینده شما که شما و بقیه و کلاً همه را از فحشا و منکرات دور می‌دارد به معبود واقعی می‌رساند و دگرگون می‌کند و درگه حق‌تعالی خشنودی و قربت پدید می‌آورد.

ای مردم همیشه درصحنه چنان عمل کنید که پاسخگوی خدا و خون شهیدان باشید. و گام‌های استواری را با ایثارگری‌های خود در جای پای شهدا قرار دهید. فقط پیام بنده حقیر به آن عده که هم اسلام را می‌خواهند و هم دنیا را دوست دارند و دل نمی‌کنند و این دنیایی بودن مانع حرکتشان درراه حق می‌شود. تذکر این است اسلامی را که شما دوست دارید در هنگام جنگ مخالف دل‌تنگی‌های دنیوی است پس بپا خیزید و راه را بروید. راه همان راه است و زمین همان زمین است خون همان خون است، هدف همان هدف است مکتب همان مکتب است حسین همان حسین است  پس دل‌بستگی‌ها را کنار بگذارید پیش روید چون در آن دنیا، مال بدرد انسان  نمی‌خورد اعمال  بدرد می‌خورد پس از همین حالا هنوز هم دیر نشده است بپا خیزید و بسیج شوید یا به ناکثین و غیره باج سخن ندهید امیدوارم  که خداوند همه ما را درراه حق  و گشایش تعالیم شایسته هدایت کند تا بیشتر و استوارتر گام برداریم به درگاهش نزدیکی پیدا کنیم و باافتخار بر مرگ زیبا بوسه ابدیت بزنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − ده =