کد خبر : 168999
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
-

سردار جلالی شهادت سرتیپ دوم حاصل احمدی را تسلیت گفت

سردار جلالی شهادت سرتیپ دوم حاصل احمدی را تسلیت گفت

به گزارش قائم آنلاین، متن پیام به شرح زیر است: «أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ “به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است چرا که مورد ستم قرار گرفته اند و خدا بر یاری آن‌ها تواناست.” خبر شهادت مظلومانه دلیر مردان و رزمندگان عشایر منگور

به گزارش قائم آنلاین، متن پیام به شرح زیر است:

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

“به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است چرا که مورد ستم قرار گرفته اند و خدا بر یاری آن‌ها تواناست.”

خبر شهادت مظلومانه دلیر مردان و رزمندگان عشایر منگور از اصحاب باوفای انقلاب اسلامی به دست تروریست‌ها و مزدوران کوردل، موجب تالم و تأثر فراوان گردید.

شهادت همزمان سردار شهید کردستان ناصر کاظمی و شهدای عزیز و بزرگ منگور در سال ۶۱ در بادین‌آباد پیرانشهر میثاقی مقدس بین پاسداران و رزمندگان منگوری ایجاد کرد که تا به حال و آینده ادامه خواهد داشت.

اینجانب که در دوران دفاع مقدس افتخار همرزمی با رزمندگان منگوری در پیرانشهر و مهاباد را داشتم همواره بر این دوران به‌عنوان دوران پرافتخار نظام جمهوری اسلامی می‌نگرم.

جمهوری اسلامی مجاهدت‌های عشایر منگور و مبارزات مخلصانه شهدای منگور”حسین پاپیری، امین عشایری، کهنه پیران، ماموستا ملارضا شیخ رشیدی و شهید محمدامین احمدی (رئیس عشیره منگور) و…” از فرماندهان ایل منگور را به‌عنوان برگی مقدس از تاریخ دفاع مقدس فراموش نخواهد کرد.

اینجانب، این حادثه تروریستی و شهادت مظلومانه همرزمانم برادران؛ سردارشهید سرتیپ دوم پاسدار حاصل احمدی، ستار بیروتی و امید مولازاده را به ملت شریف کردستان و به ویژه مردم شهیدپرور پیرانشهر تسلیت گفته، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه، علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان و برای بازماندگان معزز آن‌ها صبر و شکیبایی، مسئلت دارم.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور

سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 6 =