کد خبر : 169093
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
-

ده دلیل که باید صاحب یک وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی باشید

ده دلیل که باید صاحب یک وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی باشید

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام سی می پلاس، کاربران اینترنت برای تحقیق و جستجو و فرستادن ایمیل، دیگر محدود به نشستن پشت یک کامپیوتر نیستند؛ بلکه امروزه مردم از لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و حتی تلفن‌های همراه خود استفاده می‌کنند تا امورات خود را انجام دهند. از طریق اینترنت حتی محصولات خود را هم می‌فروشند. امروزه

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام سی می پلاس، کاربران اینترنت برای تحقیق و جستجو و فرستادن ایمیل، دیگر محدود به نشستن پشت یک کامپیوتر نیستند؛ بلکه امروزه مردم از لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و حتی تلفن‌های همراه خود استفاده می‌کنند تا امورات خود را انجام دهند.

از طریق اینترنت حتی محصولات خود را هم می‌فروشند. امروزه مردم در خانه راحت و آسوده می‌نشینند و از خرید و انجام امور تجاری خود لذت می‌برند. هنگامی‌که یک فروشنده، یک وب‌سایت در دنیای تجارت الکترونیک داشته باشد می‌تواند از این طریق راجع به شرکت و کسب‌وکار خود با مشتریان حرف بزند و محصولاتش را به نمایش بگذارد و مبالغ حاصل از فروش آن را به‌صورت آنلاین دریافت کند.

در این متن با توجه به‌سرعت چشمگیر رشد بازار اینترنتی دلایل خریدوفروش در بستر اینترنت را ارائه می‌دهیم:

بازار جهانی

داشتن یک فروشگاه اینترنتی فرصتی پیش روی شما می‌گذارد تا محصولات و خدمات خود را بدون در نظر گرفتن مسافت، فاصله جغرافیایی و زمان به مشتریان سراسر جهان معرفی کنید. شما به‌راحتی با استفاده از یک سرویس آنلاین فروشگاه ساز می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را به‌سرعت راه‌اندازی و کسب‌وکار خود را جهانی کنید.

عدم تعطیلی

مشتریان از خرید هر آنچه لازم دارند در هر ساعت از شبانه‌روز لذت می‌برند و شما به‌عنوان صاحب یک وب‌سایت فروشگاهی با مغازه آنلاین خود هیچ دادوستدی را از دست نخواهید داد. چون ۲۴ ساعت در روز و هفت روز در هفته بدون تعطیلی کار می‌کنید. آیا این خاصیت با یک مغازه عادی قابل‌مقایسه است؟

گسترش برند

گوناگونی دامنه تولیدات را می‌توان با ارائه کالاهای غیر مرتبط و جنبی در کنار محصولات و خدمات خود بیشتر کرد. فروش اجناس جنبی در مغازه آنلاین مثل کتاب‌های الکترونیکی، فروش را بیشتر می‌کند. همچنین مشتریان می‌توانند سفارش خود و ملزومات آن را در سایت ثبت کنند تا مایحتاج آنان به‌صورت شخصی‌سازی آماده شود.

نرخ تبدیل بالاتر

هنگامی‌که افراد می‌توانند سفارش‌ها خود را به‌سرعت در سایت ثبت کنند، بیشتر راغب و متمایل به خرید می‌شوند تا زمانی که برای باز کردن یک مغازه عادی صبر می‌کنند. تمایل بالا به خرید کردن در این وضعیت آن‌ها را تبدیل به مشتری بالقوه می‌کند. ساخت سایت فروشگاهی دیگر مثل گذشته یک امر پیچیده و پرهزینه نیست. به‌آسانی با استفاده از سایت ساز و فروشگاه ساز سی می پلاس می‌توانید کسب‌وکار اینترنتی خود را راه بیندازید و مشتریان بالقوه خود را پیدا کنید.

بازاریابی از طریق دنیای مجازی و موتورهای جستجوگر

با انجام اعمال مربوط به بهینه کردن وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی برای موتورهای جستجو، وب‌سایت شما در بالای لیست موتورهای جستجو مثل گوگل نمایش داده خواهد شد. همچنین در رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک و توییتر یک ارتباط امن و حقیقی با مشتری شکل می‌گیرد. همان‌طور که با پست گذاشتن راجع به قیمت و گوناگونی محصول به او اطلاعات می‌دهید، مشتری مرور می‌کند و ترغیب به خرید می‌شود. باید ذهن مشتری را درگیر مقایسه کردن با دیگر محصولات و اطلاعات جذاب دیگری که ارائه می‌دهید کنید.

تسهیل و راحتی بیشتر

امروزه مشتریان قدردان راحتی و آسانی خرید آنلاین هستند و به‌خوبی به ثمرات آن واقفند. به‌جای آن‌که ساعت‌ها در مغازه‌های واقعی وقت صرف کنند می‌توانند در زمان استراحت خود سر کار و یا قبل از مدرسه رفتن یا در شرایط بد آب‌وهوا به اینترنت وصل شوند و خرید خود را انجام دهند. همه ما می‌دانیم که مسافرت درون‌شهری در ساعات پرترافیک و خیابان‌های شلوغ چقدر سخت است. برای والدین هم سخت است که بچه‌هایشان را در کالسکه بگذارند و در فروشگاه‌ها چرخ بزنند و خرید کنند. مسلماً آن‌ها راحت‌تر خواهند بود اگر بدون هیچ زحمتی در شرایط ایده آلی که گفتیم خرید کنند و همه‌چیز در دسترس باشد.

هزینه کمتر

بدون هیچ شکی راحتی و تسهیلات ارزان‌قیمت فروش محصولات و خدمات در یک وب‌سایت فروشگاهی برای صاحب کسب‌وکار قابل‌مقایسه با هزینه اجاره یک مغازه، مسائل امنیتی و نگهداری اجناس، پرداخت قبوض شهری و حقوق کارکنان نیست. این مزیت باعث می‌شود تا قیمت‌گذاری رقابتی برای اجناس خود داشته باشید.

خطرپذیری کمتر

با خرید از یک فروشگاه آنلاین سود شما بیشتر و ریسک شما کمتر خواهد بود. چون جیب‌زنی و دزدی اتفاق نمی‌افتد، خرید شما از کف دستان دزدیده نمی‌شود و کالای خریداری شده تا منزل خراب نمی‌شود. که این اتفاقات در یک خرید معمولی از فروشگاه واقعی ممکن است رخ دهد.

شخصی‌سازی

می‌توانید از وب‌سایت خود برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید و خدمات شخصی و سفارشی به هرکدام از آن‌ها ارائه دهید. مثل ردیابی سفارش‌ها آن‌ها، تحویل کالا و توصیه‌های مربوط به کالای خریداری شده در طول پروسه خرید.

خریدهای تأثیرگذار

این روزها خریداران بالقوه به اینترنت مراجعه می‌کنند و در فروشگاه‌های اینترنتی چرخ می‌زنند و وقت صرف می‌کنند تا درباره آنچه می‌خواهند بخرند و محل خرید تصمیم بگیرند. فروش محصولات و تولیدات در یک وب‌سایت شانس فروش را بیشتر می‌کند چون به مشتریان آنچه می‌خواهند را دقیق عرضه می‌کند و نیاز آن‌ها را به نمایش می‌گذارد و بقیه افراد نیز از این خرید تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

در حال حاضر که مشتریان به دنبال سریع‌ترین و راحت‌ترین راه‌ها برای خرید مایحتاج خود در این زمانه، عجول و کم‌حوصله هستند، فروشگاه آنلاین به شما قدرت رقابت با آن‌هایی که هنوز دنیای تجارت الکترونیک را نپذیرفته‌اند می‌دهد. شما با استفاده از سایت ساز و فروشگاهساز سی می پلاس می‌توانید یک وب‌سایت مدرن و یک فروشگاه اینترنتی به‌روز برای خود راه‌اندازی کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 18 =