کد خبر : 168985
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۳۰
-

دشمنان می‌خواهند ما را از بنیان خانواده سست بسازند و خانواده‌ها باید آگاه باشند

دشمنان می‌خواهند ما را از بنیان خانواده سست بسازند و خانواده‌ها باید آگاه باشند

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه اگر در اروپا خانمی با روسری بیرون آید غرب آن را ممنوع می‌کند ولی در ایران که بی‌حجابی ممنوع است آنها این کار را نقض حقوق بشر می‌دانند، اظهار کرد: اگر خانواده، خانواده غربی شود دیگر مدافع

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله علی معلمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه اگر در اروپا خانمی با روسری بیرون آید غرب آن را ممنوع می‌کند ولی در ایران که بی‌حجابی ممنوع است آنها این کار را نقض حقوق بشر می‌دانند، اظهار کرد: اگر خانواده، خانواده غربی شود دیگر مدافع حرم از آن بر نمی‌خیزد چرا که مدافع حرم از خانواده عفیف و با حجاب برمی‌خیزد.

وی افزود: اگر گاهی می‌بینید زن بدحجاب، راحت در جامعه رفت و آمد می‌کند، یعنی امنیت دارد، و این امنیت، به برکت خون شهدا است  و نباید از آن سوءاستفاده کرد و این امنیتِ بالا آسیب ببیند.

امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند ما را از بنیان خانواده سست بسازند و خانواده‌ها باید آگاه باشند و اگر غیر این باشد سنگ، روی سنگ بند نمی‌شود.

معلمی در ادامه به مراسم حج اشاره کرد و افزود: حج، برکات مادی و معنوی دارد و اگر نداشته باشد بی‌معنی است و کسانی که می‌گویند حج را سیاسی نکنید، پیاده نظام دشمن هستند چراکه حج عبادی سیاسی است.

وی ادامه داد: اینکه همه مسلمانان از شیعه و سنی باید در یک جا جمع شوند تا اعمال حج را انجام دهند، اظهار کرد: دلیل آن این است این اجتماع سیاسی است و ثمره‌های آن تقویت و تحول درونی و هماهنگی با سایر مسلمانان است.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه حج تمتع حج اکبر است و در روز عید قربان باید فریاد برائت از مشرکان بلند شود و این سیاست قرآن و حج است، اظهار کرد: دشمنان از این اجتماع هراس دارند.

وی به هفته بهزیستی اشاره کرد و گفت: بهزیستی باید در خدمت مشکل‌داران باشد چراکه آنان برای خانواده ،جامعه و دولت امانت الهی هستند و باید از آنها مراقبت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 7 =