کد خبر : 169045
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
-

آذری: اگر سربازها برنگردند باید در باشگاه را ببندیم!

آذری: اگر سربازها برنگردند باید در باشگاه را ببندیم!

به گزارش قائم آنلاین، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این باشگاه اظهار کرد: شرایط باشگاه به طور کلی خوب است و شرایط برای حذف الاتحاد آماده است. او درباره ماجرای بازیکنان سرباز ذوب‌آهن هم بیان کرد: در حال پیگیری هستیم تا به تمرینات برگردند. اگر تا قبل از بازی با

به گزارش قائم آنلاین، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این باشگاه اظهار کرد: شرایط باشگاه به طور کلی خوب است و شرایط برای حذف الاتحاد آماده است.

او درباره ماجرای بازیکنان سرباز ذوب‌آهن هم بیان کرد: در حال پیگیری هستیم تا به تمرینات برگردند. اگر تا قبل از بازی با الاتحاد به تمرین اضافه نشوند که باید دیگر در باشگاه را ببندیم! این‌ها نه بازیکن و نه سرباز تراکتور هستند. آن‌ها بدون هماهنگی و در زمان مالکیت قبلی تراکتور به آنجا رفتند و دوران آموزشی‌شان حالا به آخر سربازی موکول شده است. در حال پیگیری هستیم تا موضوع را حل کنیم.

آذری درباره شکایت از رضا شکاری هم توضیح داد: بعضی‌ها اظهارات غیر کارشناسانه می‌کنند. طرف حساب ما نه باشگاه پرسپولیس بود و نه تراکتور که شکاری به آن‌جا رفته است. طرف حساب ما باشگاه روبین‌کازان، باشگاه روستوف و شخص رضا شکاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =