کد خبر : 168820
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
-

نبیه بری: اسرائیل به دنبال ایجاد مزارع شبعای جدید این‌بار در دریاست

نبیه بری: اسرائیل به دنبال ایجاد مزارع شبعای جدید این‌بار در دریاست

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت المیادین، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان اظهار کرد: مقاومت لبنان قدرتی بازدارنده در کنار تلاش سیاسی برای تثبیت مرزها و حقوق حاکمیت کشور در دریا و خشکی است. وی خاطرنشان کرد: سوریه همچنان پشتوانه قوی برای مقاومت بوده و است و آنچه شمال ما را هدف گرفته

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت المیادین، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان اظهار کرد: مقاومت لبنان قدرتی بازدارنده در کنار تلاش سیاسی برای تثبیت مرزها و حقوق حاکمیت کشور در دریا و خشکی است.

وی خاطرنشان کرد: سوریه همچنان پشتوانه قوی برای مقاومت بوده و است و آنچه شمال ما را هدف گرفته بازی ملت‌هاست که هدفش اشغال کشور به دلیل نقش محوری‌اش است.

رئیس پارلمان لبنان به مناسبت سالگرد جنگ ژوئیه و پیروزی لبنان تاکید کرد: امروز تاکید می‌کنیم مقاومت لبنان که در سال ۱۹۷۶ به لطف امام موسی صدر ایجاد شد اکنون نیروی بازدارنده است؛ عاملی کمک کننده به درگیری سیاسی که ما در محور تثبیت مرزها و حقوق حاکمیتی خود وارد آن شده‌ایم.

نبیه بری تاکید کرد: قدس قبله سیاسی و ملی ما بوده و هست و برخی از این قبله فاصله گرفته‌اند اما فلسطین و مساله قدس به همان اندازه که مساله فلسطینی‌هاست مساله اول اعراب است و بزرگترین تهدیدی که علیه آن وجود دارد عدم وحدت اعراب در قبال فلسطین و تبدیل شدن این درگیری به مناقشه عربی – عربی و اسلامی – اسلامی است. معامله قرن نابودی اصل زمین در برابر صلح و یک معامله تجاری است.

وی درباره وضعیت اعراب نیز گفت: متاسفانه امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم رویاهای وحدت را کنار گذاشته‌ایم و در برابر خطرات ایمان‌مان ضعیف شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − 2 =