کد خبر : 168816
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
-

فرزان: برای کسب مدال در انفرادی کامپوند کم‌تجربه هستم

فرزان: برای کسب مدال در انفرادی کامپوند کم‌تجربه هستم

به گزارش قائم آنلاین، کیارش فرزان پس از کسب مدال نقره تیمی در سی امین دوره یونیورسیاد اظهار داشت: نتیجه‌ای که در بخش تیمی کسب شد بسیار عالی بود. نزدیک دو سال است که به صورت حرفه ای در این رشته کار کرده‌ام و یونیورسیاد اولین مسابقه برون مرزی من بود. وی در ادامه افزود:

به گزارش قائم آنلاین، کیارش فرزان پس از کسب مدال نقره تیمی در سی امین دوره یونیورسیاد اظهار داشت: نتیجه‌ای که در بخش تیمی کسب شد بسیار عالی بود. نزدیک دو سال است که به صورت حرفه ای در این رشته کار کرده‌ام و یونیورسیاد اولین مسابقه برون مرزی من بود.

وی در ادامه افزود: سطح کیفی تیم‌های حاضر در این مسابقات بسیار بالا بود و همه کمانداران از نفرات اصلی تیم‌های ملی خود بودند. در بخش تیمی تا فینال خوب بالا آمدیم اما متاسفانه در تیر طلایی مدال طلا را از دست دادیم.

کماندار جوان ایران گفت: در بخش انفرادی به مدال نرسیدیم. به هر حال مسابقه یک سر برد و یک سر باخت دارد من به شخصه برای انفرادی تجربه کمی داشتم.

وی در پایان تصریح کرد: تلاش می‌کنم که بتوانم پیراهن تیم ملی را بر تن کنم و اگر کامپوند هم المپیکی شود در المپیک ۲۰۲۴ سهمیه بگیرم و برای ایران به میدان بروم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =