کد خبر : 168761
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
-

بحث اسلامی شدن دانشگاه‌ها صرفاً به تفکیک جنسی منحصر نیست

بحث اسلامی شدن دانشگاه‌ها صرفاً به تفکیک جنسی منحصر نیست

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام گراوند در گفت‎وگو ، درباره اسلامی شدن دانشگاه‌ها، اظهار کرد: سیاسیون نخواستند به نحو خاص به این موضوع در دانشگاه‌ها پرداخته شود و پرونده اسلامی شدن دانشگاه‌ها متوقف شده است. وی ادامه داد: در بحث اسلامی شدن دانشگاه‌ها ازجمله مواردی که بسیار ضرورت دارد این است که باورهای دینی دانشجویان

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام گراوند در گفت‎وگو ، درباره اسلامی شدن دانشگاه‌ها، اظهار کرد: سیاسیون نخواستند به نحو خاص به این موضوع در دانشگاه‌ها پرداخته شود و پرونده اسلامی شدن دانشگاه‌ها متوقف شده است.

وی ادامه داد: در بحث اسلامی شدن دانشگاه‌ها ازجمله مواردی که بسیار ضرورت دارد این است که باورهای دینی دانشجویان تقویت شود.

گراوند اضافه کرد: وقتی باورها تقویت شود و هدف از کسب علم برای دانشجو تبیین شد، مقدار زیادی از راه را رفته‌ایم.

مسئول دفتر نماینده ولی‎فقیه در دانشگاه پیام نور لرستان ‏خاطر نشان کرد: اسلامی شدن دانشگاه‌ها به نحوی باید باشد که در محتوا و متون دروس، تغییرات اساسی انجام شود.

وی گفت: بحث اسلامی شدن دانشگاه‌ها صرفاً به تفکیک جنسی منحصر نیست بلکه بخشی از آن به بحث زیرساخت‌ها و بخشی به بازنگری در دروس و متون برمی‌گردد و وقتی این کار انجام شود، بخشی از مسیر را توانسته‌ایم طی کنیم.

گراوند اظهار کرد: اینکه در بحث اسلامی شدن دانشگاه‌ها تمرکزمان بر تفکیک جنسیتی باشد به تنهایی مدنظر نیست چون برخی کلاس‌ها مانند پزشکی باید به دلیل مشکلات زیرساخت‌ها، کمبود اساتید و عدم حدنصاب کلاس‌ها به صورت مختلط برگزار شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 7 =