کد خبر : 168796
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
-

انگلیسی‌ها از درس سپاه به آمریکایی‌ها عبرت بگیرند

انگلیسی‌ها از درس سپاه به آمریکایی‌ها عبرت بگیرند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری، اظهار کرد: عفو و مدارا کردن از مصادیق فضیلت اخلاقی است که تاکید بر نهادینه‌سازی این سنت در جامعه است. وی افزود‌: موضوع دیگر اهمیت رازداری است، همان‌گونه که خداوند رازهای بندگانش را می‌پوشاند همه افراد جامعه باید به این مهم

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری، اظهار کرد: عفو و مدارا کردن از مصادیق فضیلت اخلاقی است که تاکید بر نهادینه‌سازی این سنت در جامعه است.

وی افزود‌: موضوع دیگر اهمیت رازداری است، همان‌گونه که خداوند رازهای بندگانش را می‌پوشاند همه افراد جامعه باید به این مهم توجه کنند.

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر اهمیت صبر، اضافه کرد: در قرآن به هیچ یک از فضایل اخلاقی به میزان صبر تاکید نشده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه یکی از خیانت‌های مهم دوره پهلوی بی‌بندوباری و بی‌توجهی به خانواده‌ها است، تصریح کرد: دشمنان بدون حربه‌های نظامی این بار با دسیسه‌های فرهنگی در میان جوانان رخنه کرده تا ولنگاری و بی‌بندوباری و همچنین الگوپذیری از غرب را در جامعه ترویج کند و با این هدف جوانان را از مسجد و هیات‌های مذهبی دور کند.

قاسمی ادامه داد: رضا شاه پهلوی با تقلید از آتاتورک ترکیه و انگلیس خبیث و پیاده‌سازی این تفکر کشف حجاب را در دستور کار خود قرار داد که در این زمینه ۲۲ تیرماه به روز عفاف و حجاب نامگذاری شد.

وی اظهار کرد: زنان جامعه با تاسی و الگوسازی حضرت فاطمه و زینب (س) با نیرنگ و دسیسه‌های دشمنان مقابله می‌کنند.

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: انگلیس خبیث نفت‌کش‌های ایران را مصادره کرد ولی مسؤولان ما جواب دندان‌شکنی را به آنان خواهند داد.

این مسؤول خطاب به انگلیسی‌ها گفت: با دم شیر بازی نکنید، از درسی که سپاه به آمریکایی‌ها داده عبرت بگیرید.

قاسمی با بیان اینکه ۲۵ تیر ماه روز همدردی و مظهر نوع‌دوستی با خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی است، اضافه کرد: ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان بوده که تمام سختی‌ها را به جان خریدند و در مقابل بزرگ‌نمایی‌ها ایستادند و اجازه عبور از خط قرمزها را به نااهلان نمی‌دهند.

وی یادآور شد: ۲۷ تیرماه روزی بود که جمهوری اسلامی ایران پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل را به طور رسمی اعلام کرد و مسؤولان آن زمان با پذیرش این قطعنامه بیشترین امتیاز را از آن خود کرده و حتی یک وجب از خاک ایران را در اختیار دشمن قرار ندادند.

امام جمعه موقت ساری گفت: نباید اجازه دهیم این نهاد مقدس مورد توهین واقع شود این نکته را دولتمردان باید مدنظر قرار داده و هر چه در مقابل دشمن محکم بایستیم ؛ دشمن عقب می‌نشیند و اگر سکوت پیشه کنیم دشمن حمله‌ور خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =