کد خبر : 168814
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
-

آغاز لیگ بحران زده روسیه

آغاز لیگ بحران زده روسیه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آس، فوتبال اروپا امروز (جمعه) شاهد شروع یکی از لیگ‌های مهم خود خواهد بود. فصل جدید لیگ برتر روسیه امشب با دیدار آرسنال تولا و دینامو مسکو آغاز می‌شود. این لیگ برخلاف گذشته دیگر پر از ستاره نیست و در فصل نقل و انتقالات پول‌های زیادی خرج نمی‌شود.

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آس، فوتبال اروپا امروز (جمعه) شاهد شروع یکی از لیگ‌های مهم خود خواهد بود. فصل جدید لیگ برتر روسیه امشب با دیدار آرسنال تولا و دینامو مسکو آغاز می‌شود. این لیگ برخلاف گذشته دیگر پر از ستاره نیست و در فصل نقل و انتقالات پول‌های زیادی خرج نمی‌شود. لیگ یک روسیه مشکلات زیادی در سازماندهی دارد و از لحاظ اقتصادی در وضعیت بدی به سر می‌برد. یکی از دلایلش پایین آمدن ارزش روبل است و باعث شده است باشگاه‌ها کمتر خرج کنند. بر این اساس تیم‌های روسی تاکنون برای خرید ۱۵۳ بازیکن ۸۰.۴ میلیون یورو هزینه کردند که اگر با فصل‌های گذشته مقایسه شود این آمار قابل توجه است.

مهمترین انتقال‌ها داگلاس ( به زنیت ۱۲ میلیون یورو)، کریچوایک ( به لوکوموتیو ۱۲ میلیون یورو) و ولاسیچ ( به زسکا ۱۵.۷ میلیون یورو) بودند. این جا به جایی های کوچک برخلاف ورزشگاه‌های مجللی است که میزبان این رقابت‌ها است. اغلب آن‌ها میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ بودند. روسیه برای برگزاری جام جهانی ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون یورو هزینه کرد. این در حالی بود که در ابتدا تصور می‌شد تنها ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون یورو خرج شود. هزینه نهایی برزیل که میزبان جام جهانی ۲۰۱۴ بود به ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورو رسید.

پوتین در سال ۲۰۱۵ پروژه‌ای را به امضا رساند و در آن حضور بازیکنان خارجی در مسابقات مختلف ورزشی روسیه به یک حد نصاب رسید. در فوتبال، ۶ بازیکن خارجی و پنج بازیکن روسی می‌توانند در یک تیم و در یک بازی حضور داشته باشند. در فصل ۲۱-۲۰۲۰ این رقم تغییر خواهد کرد و تعداد بازیکنان خارجی به هشت می‌رسد و ۱۷ بازیکن روس می‌توانند در یک تیم حضور داشته باشند.

لیگ روسیه با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود و زنیت مدافع عنوان قهرمانی، لوکوموتیو، اسپارتاک، کراسنودار و دینامو مسکو از بخت‌های نخست قهرمانی هستند.

به گزارش ایسنا، تنها نماینده ایرانی این رقابت‌ها سردار آزمون است. مهاجم زنیت فرصت دارد تا دوباره در این لیگ بدرخشد و عناوین جدیدی به دست آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 1 =