کد خبر : 168489
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۵۵
-

هینن: عملکرد بازیکنانم فوق‌العاده بود

هینن: عملکرد بازیکنانم فوق‌العاده بود

به گزارش قائم آنلاین، تیم ملی والیبال لهستان در نخستین بازی مرحله فینال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ توانست با عملکرد فوق‌العاده جوانان خود ۳ بر ۲ مقابل ستاره‌های تیم ملی برزیل پیروز شود. ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در مورد این پیروزی گفت: اکنون نمی‌توانم در مورد فردا صحبت کنم، ما امروز از

به گزارش قائم آنلاین، تیم ملی والیبال لهستان در نخستین بازی مرحله فینال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ توانست با عملکرد فوق‌العاده جوانان خود ۳ بر ۲ مقابل ستاره‌های تیم ملی برزیل پیروز شود.

ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در مورد این پیروزی گفت: اکنون نمی‌توانم در مورد فردا صحبت کنم، ما امروز از بازی لذت بردیم. بازی فردا برای فردا است و الان نمی‌توانم در موردش صحبت کنم.

او افزود: من با ۱۰-۱۲ جوان لهستان را ترک کردم و آن جوانان اکنون اینجا (شیکاگو) هستند، این جوانان برزیل را مقتدرانه شکست دادند و بنابراین نمی‌توانم در مورد فردا صحبت کنم. برای اولین بار است که این را می‌گویم اما این برد تنها به دلیل عملکرد فوق‌العاده بازیکنانم بود.

سرمربی تیم ملی لهستان درباره حمایت هواداران این تیم نیز گفت: هواداران لهستان در سراسر جهان، چه در لهستان، استرالیا و چه در شیکاگوی آمریکا، عالی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + بیست =