کد خبر : 168481
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۳۵
-

شکست ستاره‌های والیبال برزیل مقابل جوانان لهستان

شکست ستاره‌های والیبال برزیل مقابل جوانان لهستان

به گزارش قائم آنلاین، از ساعت ۲:۰۰ بامداد امروز (پنج‌شنبه) ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۸ دور نهایی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ با برگزاری دیدار تیم‌های برزیل و لهستان از گروه دوم رقابت‌ها، به میزبانی شیکاگو در کشور آمریکا آغاز شد که در این مسابقه ستاره‌های تیم ملی برزیل در عین ناباوری با نتیجه ۳-۲ و

به گزارش قائم آنلاین، از ساعت ۲:۰۰ بامداد امروز (پنج‌شنبه) ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۸ دور نهایی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ با برگزاری دیدار تیم‌های برزیل و لهستان از گروه دوم رقابت‌ها، به میزبانی شیکاگو در کشور آمریکا آغاز شد که در این مسابقه ستاره‌های تیم ملی برزیل در عین ناباوری با نتیجه ۳-۲ و با نتایج ۲۵-۲۳، ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۱، ۲۱-۲۵ و ۱۵-۹ مقابل جوانان لهستان تن به شکست دادند.

*ست اول: ۲۵ – ۲۳ لهستان

ست نخست این بازی را برزیلی‌ها بهتر آغاز کردند و وقت استراحت اول و دوم را هم با اختلاف سه امتیازی از آن خود کردند. در ادامه اما این شاگردان هینن در تیم ملی لهستان بود که از امتیاز ۲۰-۲۱ پیش افتاده و در نهایت ۲۵-۲۳ ست نخست بازی را با برتری پشت سر بگذارد.

*ست دوم: ۲۳ – ۲۵ برزیل

این ست را نیز برزیلی‌ها خوب شروع کرده و اختلاف ۴ امتیازی با لهستان ایجاد کردند، اما پس از کسب وقت استراحت فنی اول در ادامه مقابل دفاع لهستان به مشکل خوردند تا اینکه بازی ۱۵-۱۵ مساوی شد اما باز هم این برزیل بود که ۱۶-۱۵ وقت استراحت فنی دوم را کسب کرد. در ادامه هم دو تیم به صورت نزدیک بازی را ادامه دادند تا اینکه برزیل ۲۵-۲۳ در ست دوم پیروز شد.

*ست سوم: ۲۵ – ۲۱ لهستان

این ست را نیز برزیل به خوبی شروع کرد و پس از کسب وقت استراحت فنی اول، توانست فاصله ۵ امتیازی را ایجاد کرده و ۱۶-۱۱ وقت استراحت فنی دوم را نیز کسب کند. اما در ادامه این تیم لهستان بود که با درخشش جوانان خود مقابل ستاره‌های نام دار برزیل به بازی برگشت و ۲۵-۲۱ ست سوم را با برتری پشت سر گذاشت.

*ست چهارم: ۲۱ – ۲۵ برزیل

در این ست نیز مانند سه ست گذشته برزیل شروع بهتری داشت و توامست فاصله سه امتیازی را ایجاد کرده و وقت استراحت فنی‌های اول و دوم را از آن خود کند. شاگردان دال زاتو تا پایان این ست فاصله ۳ امتیازی را حفظ کرده و در نهایت ۲۵-۲۱ در ست دوم بازی لهستان را شکست دادند.

*ست پنجم: ۱۵ – ۹ لهستان

با شروع ست پنجم این تیم لهستان بود که عملکرد خوبی در زدن سرویس‌ها داشت و دریافت‌های اول برزیل را دچار مشکل کرد تا در نهایت با نتیجه قاطع ۱۵-۹ پیروز این ست شده و در مجموع ۳ بر ۲ برنده بازی شود.

به این ترتیب تیم ملی لهستان با یک برد و دو امتیاز موقتاً به صدر جدول گروه B مرحله فینال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ صعود کرد و یک گام به حضور در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها نزدیک شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 8 =