کد خبر : 168269
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۴۰
-

یک تابستان دیگر و کوهستان پارک بدون شادی برای مشهدی‌ها!

یک تابستان دیگر و کوهستان پارک بدون شادی برای مشهدی‌ها!

به گزارش قائم آنلاین، احسان اصولی در گفت‌و‌گو ، در مشهد گفت: با توجه به اینکه مالک کوهستان پارک شادی بخش خصوصی است شهرداری نمی‌تواند کار زیادی در مورد فعالیت مجدد آن انجام دهد. رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر ادامه داد: ما با بانک دی چندین نوبت صحبت کرده‌ایم و

به گزارش قائم آنلاین، احسان اصولی در گفت‌و‌گو ، در مشهد گفت: با توجه به اینکه مالک کوهستان پارک شادی بخش خصوصی است شهرداری نمی‌تواند کار زیادی در مورد فعالیت مجدد آن انجام دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر ادامه داد: ما با بانک دی چندین نوبت صحبت کرده‌ایم و پیشنهادهایی مانند اجاره یا جذب و مشارکت با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی داده‌ایم، اما موافقت نشده است.

وی گفت: این امکان برای شهرداری وجود ندارد که بخواهد این ملک را بخرد یا اجاره کند، اما حداکثر کاری که در این مورد انجام شده مخالفت مدیریت شهری با درخواست بانک دی مبنی بر تغییر کاربری ملک کوهستان پارک شادی بوده که همچنان هم این مخالفت پابرجا است.

اصولی بیان کرد: با این شرایط بعید است که مجاوران و زائران مشهد در تابستان سال جاری هم بتوانند از این مجموعه تفریحی بهره‌مند شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 11 =