کد خبر : 168257
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۱۰
-

سهرابیان: توریست به مسابقات جهانی نمی‌بریم

سهرابیان: توریست به مسابقات جهانی نمی‌بریم

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو ، درباره اینکه شنیده شده نبی رضایی قرار است در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی مجارستان شرکت کند اظهار داشت: هنوز مشخص نیست، با توجه به اینکه تخصص عادل مجللی در ۲۰۰ متر است امیدواریم که او بتواند در این ماده در مسابقات جهانی افتخاراتش را تکرار

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو ، درباره اینکه شنیده شده نبی رضایی قرار است در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی مجارستان شرکت کند اظهار داشت: هنوز مشخص نیست، با توجه به اینکه تخصص عادل مجللی در ۲۰۰ متر است امیدواریم که او بتواند در این ماده در مسابقات جهانی افتخاراتش را تکرار کند اما نبی رضایی قرار است در هزار متر رقابت کند او یکی از بهترین ورزشکاران ما است که رکورد خوبی دارد.

وی افزود: بعد از پایان مسابقات جهانی مجارستان عادل مجللی برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات قاره‌ای تلاش می‌کند بنابراین نوع تمرینات او تغییر می‌کند چرا که مجللی در ماده هزار متر برای کسب سهمیه می‌جنگد. او نشان داده ورزشکار جنگنده‌ای است و می‌تواند خیلی کارها را انجام دهد.

سهرابیان در پاسخ به این سؤال که آیا در مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال رومانی فقط نبی رضایی اعزام می‌شود عنوان کرد: خیر، ما چند ورزشکار را در کایاک و کانو به این مسابقات اعزام می‌کنیم، جوانانمان را از دست نمی‌دهیم اما توریست هم نمی‌فرستیم. ورزشکارانی را به رومانی اعزام می‌کنیم که بتوانند رتبه خوبی کسب کنند، مدال مهم نیست برای ما مهم این است که خودشان را در این مسابقات نشان دهند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه در پاسخ به این سؤال که هنوز سرمربی کانو مشخص نشده، ورزشکاران چگونه تمرین می‌کنند،‌ یادآور شد: در اولین فرصت مربی کانو را معرفی می‌کنیم، قبلاً عادل مجللی با مربی خارجی کار می‌کرد همه می‌دانند که او برنامه‌اش را از خارج می‌گیرد. نبی رضایی هم با ایمان پورعزیز مربی زیر ۲۳ سالمان کار می‌کند.

وی درباره اینکه آیا امیدوار هستید ملی‌پوشان در مسابقات مجارستان سهمیه المپیک بگیرند، عنوان کرد: هم من و هم پرسنل فدراسیون شبانه‌روز به این موضوع فکر می‌کنیم چون می‌خواهیم فرکانس مثبت بفرستیم خیلی امیدواریم که ورزشکاران بتوانند روحیه مثبت بگیرند. ما هر روز به آنها سر می‌زنیم و با ورزشکاران صحبت می‌کنیم.

سهرابیان درباره اعزام ملی‌پوشان روئینگ به مسابقات جهانی اتریش و کسب سهمیه المپیک توکیو تصریح کرد: با توجه به مسائل مالی که همه فدراسیون‌ها مشکلاتی دارند قرار شد هم افشین فرزام و هم سولماز عباسی اجازه دهند کارها را انجام دهیم اگر رکوردها به آن چه که مدنظرمان است نزدیک باشد ورزشکاران به اتریش اعزام می‌شوند یعنی اگر بتوانند نتیجه مطلوبی بگیرند در این مسابقات شرکت می‌کنند در غیر این صورت تمریناتشان را ادامه می‌دهند تا برای مسابقات قاره‌ای کسب سهمیه المپیک آماده شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 1 =