کد خبر : 168323
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
-

تهدید کاخ سفید به وتوی لایحه بودجه نظامی ۷۳۳ میلیارد دلاری

تهدید کاخ سفید به وتوی لایحه بودجه نظامی ۷۳۳ میلیارد دلاری

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه روز سه‌شنبه کاخ سفید آمده است: سطح اعتباری که لایحه قانون مجوز دفاع ملی تخصیص می‌یابد (مجموعا ۷۳۳ میلیارد دلار برای دفاع ملی)، ۱۷ میلیارد دلار کمتر از بودجه درخواستی سال مالی ۲۰۲۰ است و نمی‌تواند به طور کامل از اولویت‌های امنیت ملی حیاتی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه روز سه‌شنبه کاخ سفید آمده است: سطح اعتباری که لایحه قانون مجوز دفاع ملی تخصیص می‌یابد (مجموعا ۷۳۳ میلیارد دلار برای دفاع ملی)، ۱۷ میلیارد دلار کمتر از بودجه درخواستی سال مالی ۲۰۲۰ است و نمی‌تواند به طور کامل از اولویت‌های امنیت ملی حیاتی پشتیبانی کند. چنانچه این لایحه تقدیم رئیس‌جمهوری آمریکا شود، مشاوران او به وتو توصیه خواهند کرد.

براساس این بیانیه، دولت ترامپ همچنین نگران مفادی است که چالش‌های جدی برای ادامه اجرای استراتژی دفاع ملی و بررسی وضعیت هسته‌ای به وجود می‌آورد. علاوه بر این، دفتر بودجه کاخ سفید تاکید کرد نسخه کنونی در تلاش‌ها برای حفظ امنیت مرزی اخلال ایجاد می‌کند.

کمیته سرویس‌های مسلح مجلس نمایندگان آمریکا ماه گذشته قانون مجوز دفاع ملی سال مالی ۲۰۲۰ را تصویب کرد و پیش از آنکه به سنا ارسال شود در صحن این مجلس به رای می‌گذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + چهارده =