کد خبر : 168301
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
-

بررسی مشکلات کارگری یکی از اهداف سفر رئیس دستگاه قضایی به استان مرکزی است

بررسی مشکلات کارگری یکی از اهداف سفر رئیس دستگاه قضایی به استان مرکزی است

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک عرض می‌کنم، توفیقی شد در دهه کرامت به استان مرکزی سفر کنیم و در خدمت مردم خونگرم، پرتلاش و شهید پرور استان باشیم. وی تصریح کرد: استان مرکزی، استان کار و تلاش

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک عرض می‌کنم، توفیقی شد در دهه کرامت به استان مرکزی سفر کنیم و در خدمت مردم خونگرم، پرتلاش و شهید پرور استان باشیم.

وی تصریح کرد: استان مرکزی، استان کار و تلاش و فعالیت بوده و یکی از قطب‌های مهم صنعت کشور است.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به اهداف سفر به استان خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی از همکاران، بررسی مشکلات دستگاه قضایی در استان مرکزی، دیدار با مردم، خانواده شهدا، نخبگان استان و آگاه شدن از نگاه بلند آنها، شرکت در شورای اداری و اقتصاد مقاومتی و سخن شنیدن از زبان مدیران استان، بررسی مشکلات زیست محیطی و کارگری از مهم‌ترین اهداف این سفر است.

رئیسی ادامه داد: به برکت حضور مردم و حضور نخبگان گام‌های بلندی در این استان برداشته شده که سعی داریم در نشست با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی و دیگر مسوولان مشکلات و مسائل استان را بررسی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + چهار =